Davedavy Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Misschien een wazige titel maar dit is voor degene die persé niets willen weten van GTA Online voor het uit is. Het volgende artikel heb ik gelezen op IGN: http://nl.ign.com/news/6050/betaalmodel-gta-online-gelekt- Als dit waar is, zou dit betekenen dat je dus geld kunt kopen, en waarschijnlijk ook verdienen in de RPG gamemode (?). Ik zou dit héél erg slecht vinden en lijkt meer de kant op te gaan van EA. Wat denken jullie? Reageren
Sublime Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Bah bah bah, daarom kan ik alleen maar toejuichen dat er op de PC van die stand-alone versies komen zoals SAMP . Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Of een verkeerde interpretatie. Reageren
Michael Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Oh mijn god, dat zou echt mijn hele GTA-V Ervaring verpesten.. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Ik hoop niet dat dit waar is. Dan zullen kopende spelers sneller voordelen hebben in Online dan andere 'eerlijke' spelers. Ik snap wel waarom dat rockstar dit doet, zij willen ook gewoon money in the pocket, maar voor de niet-kopende speler zal het alles behalve leuk zijn. Je hebt eerst al flink betaald voor de game, dan zou ik niet nog eens zulke kaartjes kopen voor een 'product' waar je eigenlijk niets voor terug krijgt, 'virtueel geld'. Neemt niet weg dat er genoeg verslaafden zijn die dat wel zullen doen. Reageren
Michael Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 [...] 'virtueel geld'. Neemt niet weg dat er genoeg verslaafden zijn die dat wel zullen doen. Virtueel geld.. Klinkt echt gewoon zo vies, net als dat het Habbo Credits zijn ofzo, het bereikt geen doel. En het is nutteloos, hopelijk gaan ze dit project niet doorzetten.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Maar het ergsts vind ik dat ze dit niet eens nodig hebben, de servers draaien op spelers van de game. Natuurlijk maken ze zelf ook kosten, Social Club etc maar heb je dat nodig als je in 2 dagen 1 miljard ophaalt en de best verkochte game/film hebt. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Misschien hebben de aandeelhouders van Rockstar het wel als eis hebben gesteld om zo meer waarde te krijgen, terwijl Rockstar zelf door heeft dat dit misschien niet de beste zet is. Of Dan Houser moet in geldnood zitten natuurlijk. Bewerkt: 24 september 2013 door Bierbuikje Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Of het daadwerkelijk ook in gebruik gaat worden genomen is nog de vraag hé, al weet ik niet of het standaard is dat bij elke game in het pauze menu van PS3 "Store" staat. Reageren
Michael Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Er is aantal dingen duidelijk gemaakt, ook over deze discussie bij alinea, Reputation and Cash Flow. http://www.rockstargames.com/newswire/article/51422/some-more-details-on-grand-theft-auto-online.html Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Ja ook dat snap ik niet, ik snap dat je geen overcapaciteit wilt als de mega drukte een beetje afgezwakt is, maar je kunt toch ook servers huren? Ze weten hoeveel gebruikers er zijn na 2 weken dus moet je er ook de servers op aanpassen vind ik. Want die drukte zal weken aanhouden ben ik bang bij een game zoals dit. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Ik vind het erg vervelend. Zo gaat het niet meer om hoe goed je bent, maar om hoeveel geld je te besteden hebt. Of beter gezegd: hoeveel je WIL besteden. Dan koop ik liever het spel zelf voor 25e, dan dat ik online muntjes moet kopen net als bij al die vervelende iOS spelletjes. Dit betekent dat ik niet "zo nu en dan even kan spelen", want ik ga geen geld uitgeven zonder dat ik er gebruik van maak. Erg jammer. Ik snap dat ontwikkeling veel geld kost. Het maken van het spel, de missies, de beveiliging... Maar vraag dan geld voor uitbreidingspaketten daarop, zoals extra (niet betere!) wapens of andere missies. Dan zou in ieder geval de vergelijking niet mank gaan. Heb het op meerdere websites gelezen, dus ben bang dat het waar is. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Maar vraag dan geld voor uitbreidingspaketten daarop, zoals extra (niet betere!) wapens of andere missies. Dan zou in ieder geval de vergelijking niet mank gaan. Jij mikt op het enorme verschil tussen de IV en TBoGT wapens? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Nee. Ik zeg dat als Rockstar daadwerkelijk geld willen verdienen aan GTA Online, daarvoor ook andere mogelijkheden zijn, zoals extra wapens of extra missies. Manieren waarop de gezonde concurrentie niet wordt verstoord. Jouw vergelijking met GTA IV raakt kant noch wal en doet totaal niet ter zake in deze discussie. Reageren
Marakus Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Je kan het ook zo zien, dit zorgt ervoor dat mensen met een druk bestaan (m.a.w. vele uren minder kunnen spelen op week basis) nog een beetje kunnen meedraaien met de mensen die straks weet ik het hoeveel uur aan het spelen zijn. Als geldpacks een voordeel op het spel zijn dan is vrije tijd dat ook, en ook dat is niet eerlijk verdeeld zelf weet ik al dat ik niet zoveel kan spelen als een hoop anderen betekend niet dat ik minder ben maar zou wel betekenen dat ik strakt minder heb/kan omdat ik gewoon weg minder tijd heb... Even advocaat van de duivel spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.