TekaLoca Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Thiss.. Wat steekt dit spel me tegen zeg. Knifen is nog erger dan op MW3, je wordt gespawnkilled op Team Deathmatch, campers.. campers everywhere. De mappen zelf zijn ook echt PERFECT gemaakt voor campers, Ghost op level 55.. ik blijf het zeggen: ik (rusher) wordt erdoor zwaar benadeeld. Maar dat is zo niets want zodra ik prestige koop ik Ghost meteen met een token.. Nogmaals: spel steekt zwaar tegen. Het is gewoon geen Black Ops meer --'' Zonet weer even gespeeld, maar na twee matches heb ik het weer gezien.. Meh Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 (bewerkt) Thiss.. Wat steekt dit spel me tegen zeg. Knifen is nog erger dan op MW3, je wordt gespawnkilled op Team Deathmatch, campers.. campers everywhere. De mappen zelf zijn ook echt PERFECT gemaakt voor campers, Ghost op level 55.. ik blijf het zeggen: ik (rusher) wordt erdoor zwaar benadeeld. Maar dat is zo niets want zodra ik prestige koop ik Ghost meteen met een token.. Nogmaals: spel steekt zwaar tegen. Het is gewoon geen Black Ops meer --'' Zonet weer even gespeeld, maar na twee matches heb ik het weer gezien.. Meh Black ops 2 is ook niet echt meer ren als een kip zonder kop rond en spray iedereen neer zoals in MW3.. Heb ik ook ontdekt en gaat een stuk beter nu. Bewerkt: 23 november 2012 door BiglifeRPG Reageren
PrioX Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Ik heb zoals de meneer hierboven ook ontdekt dat je beter wat rustiger kan doen. Als je door het midden van de map rent vliegen de kogels je van alle kanten om de oren en leg je binnen 5 seconde het lootje. Ik ben nu ook de game modi gaan spelen waarbij een objective centraal staat zoals Capture the Flag. Vooral als je de vlag verdedigt met een Assault Rifle zoals de SWAT-556 gaat het echt heerlijk. Je kan het zien als campen. Maar persoonlijk vind ik het spel een stuk leuker geworden nu ik dit voortaan doen. Hoge Scorestreaks stel ik ook niet meer in. Wat ik nu heb is een UAV, Counter UAV en een Sentry Gun. Alle drie erg handig bij een game mode zoals Capture the Flag en je haalt ze alle drie zowat elke match meerdere malen. Reageren
blackops Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Goed spel en 100 keer beter dan MW2 en MW3 bij elkaar (niet zo moeilijk) Speelt lekker weg, goeie port Reageren
xoex23 Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Whooooooo, die reacties, vooral op 1:15 Goed is wel aan de game dat de suppressors de wapens echt slechter maken, is goed gedaan. Reageren
PrioX Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Ik moet zeggen dat die challenges om wapen camouflages te behalen leuk bedacht zijn. Ik ben nu bezig met de Cherry Blossom en de Art of War camouflages voor de M8A1. Ik moet 150 kills maken zonder attachments en perks op het wapen, best een challenge. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Ik moet zeggen dat die challenges om wapen camouflages te behalen leuk bedacht zijn. Ik ben nu bezig met de Cherry Blossom en de Art of War camouflages voor de M8A1. Ik moet 150 kills maken zonder attachments en perks op het wapen, best een challenge. Ik heb hem al in Gold. Reageren
PrioX Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Geplaatst: 24 november 2012 Ik ben niet zo'n fan van de gouden camouflages. Ik vind ze tot nu toe in elke COD lelijk. Geef mij maar gewoon de camouflages met verschillende kleuren zoals de Bloodshot camouflage. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Ga voor de hogere killstreaks nu. Dragonfires en AGR's zijn te makkelijk om te halen. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Ga voor de hogere killstreaks nu. Dragonfires en AGR's zijn te makkelijk om te halen. Echt hé ik heb constant AGR's. En als een friendly een Care Package dropt. Mik ik op het rook met die Black PDA en steel in zijn Care Package van voor zijn neus. > Reageren
blackops Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 De UAV is echt overpowered in dit spel Zeker nu ghost niet meer zo idioot is zoals in de vorige spellen. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 De UAV is echt overpowered in dit spel Zeker nu ghost niet meer zo idioot is zoals in de vorige spellen. Nu werkt het alleen als je beweegt.. Veel beter. Reageren
blackops Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) Yea i know, maar ook voor elke kill van je teammates krijg jij weer punten die je sneller tot de k9 brengt (Of any random scorestreak die je wilt) Enemy killer hunter drone is spotted in your area of operations!!!!!! __ Een van de dingen die ik wel echt jammer vind is dat voetstappen zo ontiegelijk zacht zijn.... Zeker voor een soundwhore zoals ik is dat slecht Bewerkt: 26 november 2012 door blackops Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Hoe ervaren jullie de singleplayer? De replayvalue valt mij toch wat tegen, de eerste ervaring blijft de beste ervaring. Er zit een goed verhaal in, alleen het mist wat hoogtepunten zoals bijvoorbeeld het sniperlevel uit Cod 4. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.