Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe ervaren jullie de singleplayer? De replayvalue valt mij toch wat tegen, de eerste ervaring blijft de beste ervaring. Er zit een goed verhaal in, alleen het mist wat hoogtepunten zoals bijvoorbeeld het sniperlevel uit Cod 4.

Ik heb net een uurtje Black Ops 2 gespeeld (op een illegale manier maar dat terzijde :*D ) de eerste missies dat je in die jungle bent met die oorlogskinderen en dat je een of andere man moet helpen die in een container zat en dat uiteindelijk een getinte man met een heli komt en hij je komt ophalen, tot zo ver gespeeld en het is wel leuk gemaakt, zelf weet ik niet of ik hem ga kopen op de Xbox 360, eerst nog op de PC Multiplayer testen en dan kijk ik wel verder.

• Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik was geraged bij Singleplayer...

het was quite obvious bij die Vietnam missie van ter voren dat degene die je moest vermoorden niet degene was met de zak over zn hoofd. Dus ik plaats het schot niet... failt die damn missie... naja ik denk je moet hem verplicht doden. dus ik kill die gozer, blijkt uiteindelijk een bekende te zijn. Even later zie ik dat je alsnog de optie had, nee je moest hem in zijn ledematen schieten ( ik haat dat soort " zogenaamde keuzes ", wat eigenlijk geen keuze is ). Dus ik ragequitte en deïnstalleerde het spel :clown:

Geplaatst:

Daar hebben ze inderdaad een steek laten vallen, dat had een goede keuze mogelijkheid geweest en die hebben ze niet gemaakt. Ik vind de andere keuzes in het spel wel een leuke toevoeging, alleen ze zijn niet heel bijzonder. Het is erg vergelijkbaar met de keuzes die je in Spec Ops The Line moet maken, daar is het mischien ook wel een beetje van afgekeken.

Geplaatst:

ja, ik merk ziezo dat shooters en RPG's steeds meer door elkaar heen gaan lopen, waarbij vooral shooters zich naar RPG toetrekken. Al is het meer de RPG elementen die ze erin willen stoppen, je blijft alsnog weinig vrijheid hebben.

Geplaatst:

Ik was geraged bij Singleplayer...

het was quite obvious bij die Vietnam missie van ter voren dat degene die je moest vermoorden niet degene was met de zak over zn hoofd. Dus ik plaats het schot niet... failt die damn missie... naja ik denk je moet hem verplicht doden. dus ik kill die gozer, blijkt uiteindelijk een bekende te zijn. Even later zie ik dat je alsnog de optie had, nee je moest hem in zijn ledematen schieten ( ik haat dat soort " zogenaamde keuzes ", wat eigenlijk geen keuze is ). Dus ik ragequitte en deïnstalleerde het spel :clown:

Ja dat dus, ik schoot hem ook door zn Harses heen... Sorry

Mason :-(

Geplaatst:

Waarom open ik altijd in vredes naam spoilers?

Ach ja, ik ga hem waarschijnlijk toch niet halen.

Ik ben wel benieuwd naar de dlcs.

Hebben jullie trouwens last van minder lag na de patch en andere dingen?

Geplaatst:

Waarom open ik altijd in vredes naam spoilers?

Ach ja, ik ga hem waarschijnlijk toch niet halen.

Ik ben wel benieuwd naar de dlcs.

Hebben jullie trouwens last van minder lag na de patch en andere dingen?

Ja. En mijn PS3 loopt niet meer vast op Awaiting Textures..

Geplaatst:

Bij mij nog wel :(

En pure uitmelkerij dat ze Nuketown 2025 eruit gegooid hebben :(

Ik heb Black Ops 2 nu voorlopig in de kast liggen. Ga toch Far Cry 3 doen :D

Geplaatst:

En pure uitmelkerij dat ze Nuketown 2025 eruit gegooid hebben :(

Ik kan me vergissen, maar hebben ze Nuketown 2025 kort daarna weer niet in het spel gestopt omdat er zoveel geklaagd werd hierom?

Geplaatst:

Ben hem al lang niet meer tegengekomen in de Bonus-playlist. Ziet er slecht uit dan... :(

Dernet nog Headquarters op gespeeld..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...