Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

• Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De multiplayer is anders beter dan die van Black ops 2, Black ops 2 zit vol met slechte spawnpoints en niet al te orginele maps. Dat is in Modern Warfare 3 allemaal een stuk beter gedaan vind ik. Black Ops 2 zie ik meer als een goed singleplayer avontuur van 6 uur met een leuke zombiemodus.

Geplaatst:

Ik geef toe, de shotguns en spawns in BO2 zijn echt zwaar kut. :7

Nieuw own wapen voor mij: M27 met Target Finder

Geplaatst:

Ik geef toe, de shotguns en spawns in BO2 zijn echt zwaar kut. :7

Nieuw own wapen voor mij: M27 met Target Finder

Ik vind dat Target Finder dus echt niks hé, btw SMG's ownen in deze game. Dus ik raad je niet aan een AR te gebruiken. En ja Shotgun's zijn overpowered.. >.>

Geplaatst:

Nou, met de M27 met targetfinder gaat het stukken beter voor mij. Mijn favo SMG is PDW-57 :)

Mijn favo SMG is de MSMC (Fast Mag + Silencer) Ik vind AR niks in deze game, maarja iedereen speelt natuurlijk anders hé. :)

Geplaatst:

De multiplayer is anders beter dan die van Black ops 2, Black ops 2 zit vol met slechte spawnpoints en niet al te orginele maps. Dat is in Modern Warfare 3 allemaal een stuk beter gedaan vind ik.

Thiiiissss... :tu:

Geplaatst:

Heb nu voor één keertje met de shotgun gespeeld, en ik moet toegeven: Het is net zo kut als er door gekilt worden :7

Geplaatst:

Na lang twijfelen hem gisteren toch maar gehaald.. en nu al spijt van. :7 Dit is misschien wel de slechtste shooter die ik in de afgelopen 2 jaar heb gespeeld.. Vind het erg jammer, dit spel had zoveel potentieel. :( Mapdesign is enorm saai, spawns nog steeds waardeloos, ongebalanceerde wapens en sabotage is weggehaald? Ik vind hem nog slechter als MW3 en ik hoop dat ik 'em zo rap mogelijk verkocht krijg aan iemand..

Geplaatst:

Na lang twijfelen hem gisteren toch maar gehaald.. en nu al spijt van. :7 Dit is misschien wel de slechtste shooter die ik in de afgelopen 2 jaar heb gespeeld.. Vind het erg jammer, dit spel had zoveel potentieel. :( Mapdesign is enorm saai, spawns nog steeds waardeloos, ongebalanceerde wapens en sabotage is weggehaald? Ik vind hem nog slechter als MW3 en ik hoop dat ik 'em zo rap mogelijk verkocht krijg aan iemand..

Ongebalanceerde wapens?? Laat me niet lachen, het enigste wat OP'ed is zijn de shotgun's..

Geplaatst:

Sabotage is er gewoon nog hoor... :7

Ik mis wel de dingen die in de maps van BO1 zaten. Bijvoorbeeld op Launch. Die raket die wordt gelanceerd ^_^

Geplaatst:

Ongebalanceerde wapens??

SMG's krachtiger dan Assault Rifles.....

Geplaatst:

Ongebalanceerde wapens??

SMG's krachtiger dan Assault Rifles.....

Toch echt niet krachtiger dan de FAL OSW met Select Fire hoor.. gebruik hem sinds gisteren en haal zowat elk potje 30-2 enz

Geplaatst: (bewerkt)

Het ergste vind ik nog de mapdesigns en de spawns die al sucken sinds MW2.. en de lag compensation... Het lijkt alsof het spel nog in zijn betafase zit.. de problemen die de voorgaande CoD's hebben zijn nog steeds niet verholpen. Het zou illegaal moeten zijn om een spel in deze staat te mogen verkopen. :7 Ze luisteren niet naar de community en het enige wat hun interesseert is winst. Mijn frustraties lopen zo enorm hoog op na een half uurtje te spelen dat ik de houten balken van mijn hoogslaper bijeen zat te peren. Wat een enorm slecht spel. :7

Bewerkt: door ColaGlas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...