Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het ergste vind ik nog de mapdesigns en de spawns die al sucken sinds MW2.. en de lag compensation... Het lijkt alsof het spel nog in zijn betafase zit.. de problemen die de voorgaande CoD's hebben zijn nog steeds niet verholpen. Het zou illegaal moeten zijn om een spel in deze staat te mogen verkopen. :7 Ze luisteren niet naar de community en het enige wat hun interesseert is winst. Mijn frustraties lopen zo enorm hoog op na een half uurtje te spelen dat ik de houten balken van mijn hoogslaper bijeen zat te peren. Wat een enorm slecht spel. :7

Of je bent er gewoon slecht in.. :7 Want ik heb nergens last van...

Mijn favo class:

2623aqb.jpg

Bewerkt: door BiglifeRPG
  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Raar hoe shotguns vroeger "degelijk maar niet OP" waren, denk aan de Shotguns in MW2. Op sommige maps was de Spas-12 misschien net iets te sterk, maar je moest nog steeds kunnen mikken. Dan kwamen Black ops I en MW3 waarin de shotguns ronduit waardeloos waren, en nu de shotguns in BO II eindelijk weer wat kracht krijgen op short range, zijn ze plots weer "OP".

Geplaatst:

Het ergste vind ik nog de mapdesigns en de spawns die al sucken sinds MW2.. en de lag compensation... Het lijkt alsof het spel nog in zijn betafase zit.. de problemen die de voorgaande CoD's hebben zijn nog steeds niet verholpen. Het zou illegaal moeten zijn om een spel in deze staat te mogen verkopen. :7 Ze luisteren niet naar de community en het enige wat hun interesseert is winst. Mijn frustraties lopen zo enorm hoog op na een half uurtje te spelen dat ik de houten balken van mijn hoogslaper bijeen zat te peren. Wat een enorm slecht spel. :7

Of je bent er gewoon slecht in.. :7 Want ik heb nergens last van...

Jij hebt gewoon geluk dat je verbinding met het spel goed is. :7 CoD vergt geen "skill" (haat het om dat woord te gebruiken :puh: ) Het gaan enkel om wie de beste verbinding heeft. (met dat achterlijk belachelijk hostsysteem)

Mijn mening over dit spel wordt volledig gedeeld met de maker van dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=vPYkPbgGTd0

Geplaatst:

Ok, leg mij eens uit waarom de tegenstander op 0:53 sec in dat filmpje dood gaat? Hij sprayed er alleen naast en geen enkele kogel lijkt de beste man te raken. Lijkt wel meerdere keren te gebeuren in het spel.

Geplaatst:

Raar hoe shotguns vroeger "degelijk maar niet OP" waren, denk aan de Shotguns in MW2. Op sommige maps was de Spas-12 misschien net iets te sterk, maar je moest nog steeds kunnen mikken. Dan kwamen Black ops I en MW3 waarin de shotguns ronduit waardeloos waren, en nu de shotguns in BO II eindelijk weer wat kracht krijgen op short range, zijn ze plots weer "OP".

Ik vond de shotguns in Black Ops 1 zeker niet waardeloos. De Spas-12 was een prima wapen, uiteindelijk heb ik voor de lol zo'n 6000 kills met de Olympia gehaald, wat wel een bagger wapen was. De Stakeout vond ik ook nog meevallen.

In Black Ops II zijn er wel bepaalde shotguns die op mappen zoals Yemen OP zijn, ik vind bijvoorbeeld de KSG op de meeste mappen normaal, en op zekere mappen boven gemiddeld.

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, leg mij eens uit waarom de tegenstander op 0:53 sec in dat filmpje dood gaat? Hij sprayed er alleen naast en geen enkele kogel lijkt de beste man te raken. Lijkt wel meerdere keren te gebeuren in het spel.

Komt door Theater mode. ;)

@ColaGlas, zet je Search Preferences op Best

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

Zo juist de singleplayer voor de 2e keer uitgespeeld met het andere einde, zoveel invloed hebben de keuzes ook weer niet in de game, je krijgt alleen een ander filmpje. Van mij hadden er andere missies in gemogen met de keuzes die je maakt in plaats van bijvoorbeeld die Strike Force missies. Ik zal Black Ops 2 geen 3e keer uitspelen, nu weer aan de slag met de multiplayer.

Geplaatst:

Die EMP grenades zijn ZO lachen in zombies! :D

Iemand ging Pack-a-Punchen, ik gooi zo'n EMP grenade tegen de machine, en hij was dus zijn ray gun kwijt en 5000 points xD

Geplaatst:

Die EMP grenades zijn ZO lachen in zombies! :D

Iemand ging Pack-a-Punchen, ik gooi zo'n EMP grenade tegen de machine, en hij was dus zijn ray gun kwijt en 5000 points xD

Sucks 4 him.. :puh:

Geplaatst:

Tja, ik zag 'm al op YouTube. Ik denk wel dat het echt is, laatste keren toen dit gebeurde bij de eerste Black Ops zag het er ongeveer hetzelfde uit. Denk dat het nieuwe wapen alleen voor zombies is, want anders is het in de Multiplayer oneerlijk voor de mensen die de DLC niet hebben. En (toevallig) staat het onder de zombie map.

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd wat de mening is van de mensen die op dit moment Black Ops II spelen. Ik ben zelf al meer dan een jaar geen actieve gamer maar nu begint het toch wel een beetje te kriebelen. Tot op heden hebben alle COD's in mijn bezit op MW3 en BOII na. Ik twijfel dan ook erg tussen die twee. Ik wil graag aanstaande week een van de twee gaan komen, MW3 is een stuk goedkoper dan BO II. Is Black Ops echt zijn 50 euro waard? Of kan ik beter nu MW3 voor 3 tientjes uit de schappen trekken?

Geplaatst:

Klopt, maar als ik een filmpje zie waarin al in de titel met zon taalgebruik en agressiviteit word gesproken dan gaan er wel bellen rinkelen en neem ik dat niet al te serieus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...