Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

• Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Fiegel, ik ben van mening dat Black Ops 2 zijn huidige volle prijs niet waard is. Daarom zou ik persoonlijk voor MW3 gaan omdat je die, zoals je zelf al zei, voor enkele tientjes kan gaan halen. :) Black Ops 2 is goed voor over een paar jaar uit de budgetbak te halen. Ik vind zowel MW3 als BO2 geen topspellen, hoewel ik MW3 toch nog steeds een stuk beter vind als BO2. :)

Dit is natuurlijk puur op mijn mening en ervaringen gebaseerd want ik ken genoeg mensen die BO2 en MW3 (raar genoeg denk ik dan) wel topspellen vinden. :) Als je echter niet weet welke van de 2 te halen, leen ze van een vriend of huur ze allebei even en speel ze intensief voor een week, dan zal het wel duidelijk worden welke het gaat worden. Misschien beslis je dan wel geen van beide te kopen. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ga BF3 dan spelen

Dat filmpje is trouwens het domste wat ik ooit heb gezien. Die gast faalt fucking hard...

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

BF3 is tenminste een shooter waar veel tijd en energie in is gestoken in plaats van elk jaar te copy-pasten en op de markt te rushen. Call of Duty is niets meer meer dan pure uitmelkerij waar mensen zoals jij (en ikzelf eigenlijk ook :7 ) in blijven trappen. :7 Maargoed, het is niet de bedoeling een BF vs. CoD flamewar te starten, daar dient dit topic ook niet voor. :)

Wat ik persoonlijk een grote verbetering vind in BO2 t.o.v. zijn voorgangers is dat het knifen eindelijk generfd is. :) Het was namelijk vreselijk irritant als je een paar kogels in iemand plantte en hij jou nog steeds kon killen met zijn knife op een afstand van 10 meter. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb inmiddels meer filmpjes gekeken op youtube en meerde recensies gelezen van professionals en consumenten en ik ga toch maar voor MW3. Ik wacht inderdaad nog even totdat BOII iets goedkoper is.

Bedankt allemaal. :)

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:

BF3 is tenminste een shooter waar veel tijd en energie in is gestoken in plaats van elk jaar te copy-pasten en op de markt te rushen. Call of Duty is niets meer meer dan pure uitmelkerij waar mensen zoals jij (en ikzelf eigenlijk ook :7 ) in blijven trappen. :7 Maargoed, het is niet de bedoeling een BF vs. CoD flamewar te starten, daar dient dit topic ook niet voor. :)

Wat ik persoonlijk een grote verbetering vind in BO2 t.o.v. zijn voorgangers is dat het knifen eindelijk generfd is. :) Het was namelijk vreselijk irritant als je een paar kogels in iemand plantte en hij jou nog steeds kon killen met zijn knife op een afstand van 10 meter. :7

Ik trap er niet in, ik vind het gewoon leuk om te spelen. Dus koop ik het opnieuw, dat Battlefield tactische shit vind ik niks aan. En daarom speel ik dat ook niet..

Geplaatst:

Ik ga nog maar eens proberen deze game te spelen, een uur lang, zonder dat ik ga ragen. Wish me luck..

Lol... Hoezoo Ragen?

Geplaatst:

Ik ga nog maar eens proberen deze game te spelen, een uur lang, zonder dat ik ga ragen. Wish me luck..

Lol... Hoezoo Ragen?

Wat denk je zelf? :7

Enige wat ik leuk vond aan deze game was de Singleplayer, ookal liep die grafisch wat achter. Multiplayer is (wederom) waardeloos.

Geplaatst:

Lol... Hoezoo Ragen?

Wat denk je zelf? :7

Enige wat ik leuk vond aan deze game was de Singleplayer, ookal liep die grafisch wat achter. Multiplayer is (wederom) waardeloos.

Misschien is de Multiplayer dan wel minder, maar ragen.. Kom op nou, hoe kun je hier nou slecht in zijn... :7 (Zegt meneertje met een K/D van 2.11 :puh:)

Geplaatst:

Grappig dat je steeds hetzelfde blijft vragen.. Je vroeg me al eens waarom ik dit een slecht spel vond, ik gaf je een antwoord daarop, een weekje daarna vraag je me opnieuw hetzelfde, ik reageerde er weer op. En nu vraag je waarom ik zou ragen maar je weet eigenlijk al waarom :7

Geplaatst:

Heb het gister even gespeeld bij mijn neefje, dit was de indruk die ik kreeg:

[media]

[/media]

+1

Ga BF3 dan spelen

Gelukkig leven we in niet in een dictatuurschap en mogen we zelf weten wat we spelen.

Geplaatst:

Ik heb inmiddels meer filmpjes gekeken op youtube en meerde recensies gelezen van professionals en consumenten en ik ga toch maar voor MW3.

Weet je wel zeker dat die de 3 tientjes waard is? Want het is niet héél vernieuwend tegenover MW2, zelfs het menu is hetzelfde :7

Geplaatst:

Ik heb inmiddels meer filmpjes gekeken op youtube en meerde recensies gelezen van professionals en consumenten en ik ga toch maar voor MW3.

Weet je wel zeker dat die de 3 tientjes waard is? Want het is niet héél vernieuwend tegenover MW2, zelfs het menu is hetzelfde :7

Net of BO II zo vernieuwend is LOL :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...