BiglifeRPG Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Grappig dat je steeds hetzelfde blijft vragen.. Je vroeg me al eens waarom ik dit een slecht spel vond, ik gaf je een antwoord daarop, een weekje daarna vraag je me opnieuw hetzelfde, ik reageerde er weer op. En nu vraag je waarom ik zou ragen maar je weet eigenlijk al waarom Ja, maar ik snap jou rage geval niet.. Want hoe kun je hier nou slecht in zijn?? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ik heb nooit gezegd dat IK slecht ben in dit spel. Ik heb een k/d van 1.45 op een game die ik shite vind.. Kom op, noem me slecht Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Ik heb een K/D van 2.10 nu. En ik rage best vaak hoor Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Geplaatst: 3 januari 2013 Achja, als er bvb noobs met Target Finder zitten te campen heb ik 1 mooie oplossing. Start -> Leave Game Reageren
ColaGlas Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Achja, als er bvb noobs met Target Finder zitten te campen heb ik 1 mooie oplossing. Start -> Leave Game Of Cold Blooded? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Achja, als er bvb noobs met Target Finder zitten te campen heb ik 1 mooie oplossing. Start -> Leave Game Of Cold Blooded? Dan mis ik scavenger weer.. Ik heb al geen Secondary en granades/Flashbang's Omdat ik Ghost, 3 attachements en Engineer en Dexterity heb. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Perk 2 greed? Pick 10 system is in sommige gevallen fijn, maar ook weer kut... Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Perk 2 greed? Pick 10 system is in sommige gevallen fijn, maar ook weer kut... Nee, ik hoef geen Cold Blooded Reageren
Bodemloos Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Geplaatst: 4 januari 2013 Achja, als er bvb noobs met Target Finder zitten te campen heb ik 1 mooie oplossing. Start -> Leave Game Leave omdat je verliest dat vind ik pas noob. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Achja, als er bvb noobs met Target Finder zitten te campen heb ik 1 mooie oplossing. Start -> Leave Game Leave omdat je verliest dat vind ik pas noob. Moeten hun maar niet gaan zitten campen met LMG en Target Finder. Waardoor je alleen hun hoofd ziet en kansloos bent.. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Moeten hun maar niet gaan zitten campen met LMG en Target Finder. Waardoor je alleen hun hoofd ziet en kansloos bent.. Blame het maar op de spelers, alsof Treyarch/Infinity Ward het niet door hebben dat er perks/wapens in zitten die uit balans zijn. Enigste wat die 'noobs' doen is iets gebruiken wat in de game zit, als het niet in balans is hoort het niet in de game te zitten... Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Moeten hun maar niet gaan zitten campen met LMG en Target Finder. Waardoor je alleen hun hoofd ziet en kansloos bent.. Blame het maar op de spelers, alsof Treyarch/Infinity Ward het niet door hebben dat er perks/wapens in zitten die uit balans zijn. Enigste wat die 'noobs' doen is iets gebruiken wat in de game zit, als het niet in balans is hoort het niet in de game te zitten... Dat klopt ook, die Target Finder moest er niet in zitten, en die headglitch spot's moeten ook niet overal zitten. En die Shotgun's moeten niet OP'ed zijn.. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Hoe meer ik het spel speel hoe meer mijn mening begint te veranderd. Ik begin nu wel van het spel te genieten.. Ik denk dat het komt door jou, BiglifeRPG, door die tip van je search preferences op best te zetten. Veel minder last van de lag compensation. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Waar speel je op btw? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 Kijk es in z'n handtekening? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.