Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

• Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Da's een wapen voor MP denk ik :(

FML, als het er eentje is. Moeten ze ervoor zorgen dat je hem alleen in die DLC 1 Playlist kan gebruiken ofzo.. :puh:

Bam: Gold PDW-57. Nog 3 SMG's voor Diamond.. (Vector,Skorpion en de Chiqom CQB)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

De trailer van de DLC is zojuist gelaunched, ziet er tof uit, Hydro lijkt me een goede map, vrees wel dat Downhill een map is die zal worden gedomineerd door snipers. De nieuwe zombie mode lijkt me ook leuk, je kan nu ook de zombie zijn en gelukkig niet voor het hele potje, want dan zou het snel gaan vervelen. Tegen mijn verwachtingen in kan je de Peacekeeper ook in MP gebruiken, wat dus eigenlijk voor een unfair advantage zal zorgen, wellicht wil Treyarch daardoor de spelers bemoedigen om de DLC te kopen. :puh:

Hier is de trailer overigens:

Geplaatst:

Ziet er deftig uit. 15€ is het volgens mij wel waard voor deze DLC. 4 MP-mappen, zombie-map, zombie-gamemode, extra wapen. Lekker gevulde DLC. Werd wel eens tijd :7

Toch ga ik het niet kopen. Heb alle 4 DLC's gekocht voor de eerste BO en de enige goeie map was Stadium dus ik pas :puh:

Geplaatst:

Die 2 gasten uit dat interview doen net alsof ze iets revolutionairs hebben gedaan door een wapen in een DLC toe te voegen.. altijd dat geoverdrijf, wordt er schijtziek van. :7

Geplaatst:

Dat is de reden dat ik geen CoD meer koop, net zoals dit meeste zien 't niet maar dit is gewoon puur kopier en plak werk.

Geplaatst:

Die 2 gasten uit dat interview doen net alsof ze iets revolutionairs hebben gedaan door een wapen in een DLC toe te voegen.. altijd dat geoverdrijf, wordt er schijtziek van. :7

Is ook revolutionair, er is nog nooit in CoD een wapen aan de DLC toegevoegd.

Niet dat het bijzonder is. :7

Geplaatst:

Ik had dit eerlijk gezegd ook niet verwacht. Treyarch zei namelijk dacht ik zelf nog met hun vorige CoD dat ze geen 'weapon DLC's' wouden toevoegen omdat de game anders uit balans zou raken. En nu doen ze het toch? Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet zo goed. Maarja.. Ze zullen er wel hun redenen voor hebben. :puh:

(geld waarschijnlijk)

Geplaatst:

DUBBELPOSTSJJHDZGgjksdhj !!!!!!!!!!!! :7

-----------

Ik speel deze game niet meer.. Denk dat ik alleen wat ga spelen als er Double XP is, anders zie je me er niet meer op :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...