TekaLoca Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Wat moet je anders doen op een CoD? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 (bewerkt) Diamond SMG's bitchezz!! Dit weekend Double-XP!! Bewerkt: 22 januari 2013 door BiglifeRPG Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 januari 2013 Rapport Geplaatst: 23 januari 2013 Verdomme.. Rage-weekend! .. maar ook Level-weekend Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 26 januari 2013 Rapport Geplaatst: 26 januari 2013 Omdat hier ff niet gereageerd is nogmaals: Double XP is nu bezig! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Ik heb net Menendez "gevangen".. .. ben ik bijna klaar met de campaign? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Dan ben je klaar xD Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 (bewerkt) Kan ni jongeh, heb zeker nog 1 missie te spelen.. is dat dan de laatste? Oke ben nu wél klaar. Je vangt 'm eigenlijk twee keer.. Bewerkt: 10 februari 2013 door TekaLoca Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Ok, ik ben klaar met dit spel... Er zitten nu alleen nog maar noobs op. Shotgun's, snipers, shock charges. Lag.. I'm done with it. Heb het in de kast gegooid en het komt er niet meer uit.. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Ik heb Menendez vermoord i.p.v gevangen genomen in Haïti Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Geplaatst: 12 februari 2013 Ok, ik ben klaar met dit spel... Er zitten nu alleen nog maar noobs op. Shotgun's, snipers, shock charges. Lag.. I'm done with it. Heb het in de kast gegooid en het komt er niet meer uit.. Eindelijk verstand gekregen, lol. Ik heb zondag de campaign uitgespeeld en ga het spel deze week bij m'n "gameleverancier" brengen. 35 euro en ie is weg Ik heb Menendez vermoord i.p.v gevangen genomen in Haïti Helaaaass, heb ik 'm gewoon gevangen genomen. Anddd he escaped.. Alweer Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 februari 2013 Rapport Geplaatst: 13 februari 2013 Goed idee, ik ruil hem in voor mw3 denk ik. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Geplaatst: 14 februari 2013 Heb 'm zelfs voor €40 kunnen verkopen.. Reageren
martijn0126 Geplaatst: 14 februari 2013 Rapport Geplaatst: 14 februari 2013 Ok, ik ben klaar met dit spel... Er zitten nu alleen nog maar noobs op. Shotgun's, snipers, shock charges. Lag.. I'm done with it. Heb het in de kast gegooid en het komt er niet meer uit.. Eindelijk verstand gekregen, lol. Ik heb zondag de campaign uitgespeeld en ga het spel deze week bij m'n "gameleverancier" brengen. 35 euro en ie is weg Ik heb Menendez vermoord i.p.v gevangen genomen in Haïti Helaaaass, heb ik 'm gewoon gevangen genomen. Anddd he escaped.. Alweer Alwéér ontsnapt? Hoe.. en de game is wel gewoon afgelopen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 Het is nu een weekje geleden en ben het al wat kwijt () maar na zijn "escape" kreeg ik de credits te zien.. Black Ops 3 op komst lijkt me D: Reageren
mekane Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Hey ik zit bijna in de prestige mode van blackops 2 maar welke keuze moet ik straks nou maken ? De 1 zegt de 3e de ander de 1e wat welke moet ik nou kiezen want ik wil niet overnieuw beginnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.