Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom maak je hier een topic voor. Nooit van google gehoord? :fp:

Ontopic: Je moet altijd extra create a class slot kiezen.

Bewerkt: door BiglifeRPG
  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Voordeel prestige : meer create class slots

Nadeel prestige : je raakt alles kwijt en begint weer opnieuw.

Geplaatst:

Voordeel prestige : meer create class slots

Nadeel prestige : je raakt alles kwijt en begint weer opnieuw.

Camo's en attachements niet. En je krijgt een permanent unlock token

>>> Door Bassieboy35: Zoals BiglifeRPG al zei, daar is geen apart topic voor nodig, bij deze samengevoegd. ;)<<<

Geplaatst:

Ik heb het net even gespeeld (Free Weekend op Steam), maar ik vind het een ramp, de graphics zijn verschrikkelijk, de besturing werkt slechter als voorheen en het stikt er van de campers. Enige wat me opviel was dat de geluidseffect stukken beter zijn! Daar is dan ook alles mee gezegd.

Geplaatst:

Ik had de Peacekeeper in 1 dag diamond gehaald, ging ik vanochtend online. Ben ik voor 6 dagen geband en gereset. :7 Doei CoD en Activision, koop nooit meer iets van jullie..

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik had de Peacekeeper in 1 dag diamond gehaald, ging ik vanochtend online. Ben ik voor 6 dagen geband en gereset. :7 Doei CoD en Activision, koop nooit meer iets van jullie..

Wow serieus? Dat slaat ook nergens op. Wonderbaarlijk dat er nog zoveel spelers zijn.En dan zie je mensen met tientallen kills en paar deaths, die mogen wel spelen.

Geplaatst:

De Nuketown 2025 multiplayer map is tot volgende week GRATIS te downloaden op Xbox LIVE. :)

Who cares about this shit game? :7

Geplaatst:

De Nuketown 2025 multiplayer map is tot volgende week GRATIS te downloaden op Xbox LIVE. :)

Dit is goed voor de mensen die de map nog niet hebben.. Maar what the fuck is het toch weer voor bullshit. Nuketown 2025 pre-order bonus stuff enzo. Eerst halen ze de map er uit en gebruiken ze het alleen bij speciale gelegenheden (Double XP-weekendjes,..). Daarna kon je het kopen (correct me if i'm wrong), en nu is het gratis?!

What the actual fuck :7

... grappig :7

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dit is goed voor de mensen die de map nog niet hebben.. Maar what the fuck is het toch weer voor bullshit. Nuketown 2025 pre-order bonus stuff enzo. Eerst halen ze de map er uit en gebruiken ze het alleen bij speciale gelegenheden (Double XP-weekendjes,..). Daarna kon je het kopen (correct me if i'm wrong), en nu is het gratis?!

What the actual fuck :7

... grappig :7

Dit gaat inderdaad best ver. Ik denk dat we er niks aan kunnen doen. Als ik zeg: kom jongens, koop geen COD meer, dan luistert bijna niemand. Ik heb Black Ops 2 ook. Heb er nu spijt van.

Ik ben nu level 43, maar nu wat? Ik kan er verder niks mee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...