BiglifeRPG Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 (bewerkt) Waarom maak je hier een topic voor. Nooit van google gehoord? Ontopic: Je moet altijd extra create a class slot kiezen. Bewerkt: 20 februari 2013 door BiglifeRPG Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Ja nou het hangt er van af wat je zelf wilt, hoor. Daar kunnen anderen niet over beslissen lijkt me.. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Voordeel prestige : meer create class slots Nadeel prestige : je raakt alles kwijt en begint weer opnieuw. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Voordeel prestige : meer create class slots Nadeel prestige : je raakt alles kwijt en begint weer opnieuw. Camo's en attachements niet. En je krijgt een permanent unlock token >>> Door Bassieboy35: Zoals BiglifeRPG al zei, daar is geen apart topic voor nodig, bij deze samengevoegd. <<< Reageren
mekane Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Oke thnks voor de reacties maar ik ga dus gewn me prestige mode in zetten Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 Ik heb het net even gespeeld (Free Weekend op Steam), maar ik vind het een ramp, de graphics zijn verschrikkelijk, de besturing werkt slechter als voorheen en het stikt er van de campers. Enige wat me opviel was dat de geluidseffect stukken beter zijn! Daar is dan ook alles mee gezegd. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 Double-XP weekend Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Ik had de Peacekeeper in 1 dag diamond gehaald, ging ik vanochtend online. Ben ik voor 6 dagen geband en gereset. Doei CoD en Activision, koop nooit meer iets van jullie.. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 11 maart 2013 Rapport Geplaatst: 11 maart 2013 Ik had de Peacekeeper in 1 dag diamond gehaald, ging ik vanochtend online. Ben ik voor 6 dagen geband en gereset. Doei CoD en Activision, koop nooit meer iets van jullie.. Wow serieus? Dat slaat ook nergens op. Wonderbaarlijk dat er nog zoveel spelers zijn.En dan zie je mensen met tientallen kills en paar deaths, die mogen wel spelen. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 maart 2013 Rapport Geplaatst: 11 maart 2013 En die Prestige Master glitchers dan.. Doen ze ook niks aan.. Stelletje mongolen.. Reageren
PrioX Geplaatst: 13 maart 2013 Rapport Geplaatst: 13 maart 2013 De Nuketown 2025 multiplayer map is tot volgende week GRATIS te downloaden op Xbox LIVE. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 maart 2013 Rapport Geplaatst: 13 maart 2013 De Nuketown 2025 multiplayer map is tot volgende week GRATIS te downloaden op Xbox LIVE. Who cares about this shit game? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 maart 2013 Rapport Geplaatst: 17 maart 2013 De Nuketown 2025 multiplayer map is tot volgende week GRATIS te downloaden op Xbox LIVE. Dit is goed voor de mensen die de map nog niet hebben.. Maar what the fuck is het toch weer voor bullshit. Nuketown 2025 pre-order bonus stuff enzo. Eerst halen ze de map er uit en gebruiken ze het alleen bij speciale gelegenheden (Double XP-weekendjes,..). Daarna kon je het kopen (correct me if i'm wrong), en nu is het gratis?! What the actual fuck De Nuketown 2025 multiplayer map is tot volgende week GRATIS te downloaden op Xbox LIVE. Who cares about this shit game? ... grappig Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 april 2013 Rapport Geplaatst: 1 april 2013 De Nuketown 2025 multiplayer map is tot volgende week GRATIS te downloaden op Xbox LIVE. Dit is goed voor de mensen die de map nog niet hebben.. Maar what the fuck is het toch weer voor bullshit. Nuketown 2025 pre-order bonus stuff enzo. Eerst halen ze de map er uit en gebruiken ze het alleen bij speciale gelegenheden (Double XP-weekendjes,..). Daarna kon je het kopen (correct me if i'm wrong), en nu is het gratis?! What the actual fuck De Nuketown 2025 multiplayer map is tot volgende week GRATIS te downloaden op Xbox LIVE. Who cares about this shit game? ... grappig Dit gaat inderdaad best ver. Ik denk dat we er niks aan kunnen doen. Als ik zeg: kom jongens, koop geen COD meer, dan luistert bijna niemand. Ik heb Black Ops 2 ook. Heb er nu spijt van. Ik ben nu level 43, maar nu wat? Ik kan er verder niks mee. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Geplaatst: 3 april 2013 Ik koop iig geen CoD meer.. Helemaal geen interesse meer in dat soort games Ik hou het maar bij FIFA en R*-spellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.