Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

• Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

CoD.. a €60 joke. :7

Wat een blij topic wordt dit! Ik heb geen zestig euro aan verspild, maar wel veertig. Als ik een tijdmachine had, ging ik terug om mezelf tegen te houden.

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Black Ops II heb ik dik een week geleden aangeschaft. Eigenlijk een beetje een gok, want op basis van de gameplay en reviews liep ik niet echt warm voor de multiplayer. Maar het heeft uiteindelijk goed uitgepakt, want het is heerlijk om even online te knallen. Ik moet nog wel wennen aan de snelheid en omdraaiende spawnpoints (waardoor je dus steeds in je rug gepakt wordt), maar zodra je de maps beter kent kun je daar wel op anticiperen. Top spel! icon_mrgreen.gif

• 4 weken later...
Geplaatst:

Vandaag ook weer een potje online gespeeld. Ging op zich best goed.

Twee keer Swarm en Attack Dogs behaald in een Hardpoint match op Yemen en Grind. :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb pas CoD4 en CoD5 geïnstalleerd en ik moet zeggen, dat die eigenlijk niet echt veel verschillen met Black Ops 2. Het voordeel vind ik zelf van die games, dat alles net wat soepeler oogt en loopt op mijn pc. Met MW2 heb ik ook altijd wel wat gehad. Je kon er geen clanwars meer mee doen, maar alsnog was het wel leuk. Black Ops 2 vind ik eigenlijk vooral vernieuwend in de Single Player, voor de rest speel ik liever Black Ops 1 of een van de andere CoD-games.

Geplaatst:

Vandaag zombies met me broer gedaan, was wel weer eens leuk. Alleen wouden we de deur voor de pack a punch openen, maar dat pakte niet zo goed uit. :puh:

Geplaatst:

Heb je m op de ps3? En ik ben niet echt z'n fan van de zombie modes, geen idee waarom... Heb wel de MP gedaan en zit in niveau 55. Ik weet niet of ik een prestige ga neen...

Geplaatst:

Ik speel op Playstatyon 3, moet zeggen dat ik de zombies ook iets meer tegen vind vallen. Bij multiplayer ben ik level 40. Prestige is wel een leuke uitdaging, nadeel is dat je telkens overnieuw moet beginnen.

Geplaatst:

Nou als ik thuis ben ga ik je maar als vriend toevoegen! En ik ga een Prestige mode doen, met gun game heb ik m toch zo weer rond! ;)

Geplaatst:

Ziet er vet uit, maar heb nog geen DLC's gekocht voor Black Ops 2. Als ik 'm ga kopen weet ik nog niet, ik laat me nog even verassen.

Geplaatst: (bewerkt)

Black ops2. Vele zeggen op yt dat et een klotegame is.

Ik ben et hier niet mee eens.

Ik vind et een leuk spel en ik heb nu een k/d ratio vam 1.20.

Mijn class:

Primary: Swat (stock, quickdraw) party rock camo

Secondary:-

Lethal: c4

Tactical: emp 1x

Perk1: hardline

Perk2: scavenger toughness

Perk3: tactical mask

Al met al een leuk spel! Maar Halo is beter :)

Bewerkt: door bossofzeeland
Geplaatst:

Ziet er vet uit, maar heb nog geen DLC's gekocht voor Black Ops 2. Als ik 'm ga kopen weet ik nog niet, ik laat me nog even verassen.

Dit.

Ik heb zelfs niet eens de trailers van de andere mappacks gezien, als die tof zijn kan ik misschien wachten en ze alle drie tegelijk kopen. Maar een map in Amsterdam lijkt me wel erg tof, de zombiemap is ook revolutionair. Heb al een lange tijd geen CoD gespeeld, maar laatst weer wat gegamed met vrienden en deze trailer ziet er goed uit. Toch maar weer eens BOII proberen en kijken of ik deze DLC koop. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...