Jimmiefitz Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Dat klopt, ik heb alleen geen last van dat probleem, ik houd het voorlopig bij Black Ops II. Als je ook Ghosts haalt snap ik at je twijfelt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Nieuwe DLC pakket voor Black Ops 2! De map 'Frost' neemt zelf plaats in Amsterdam. Die zombie robot is dik geript uit passific rim Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 als ik een dlc ga kopen is het deze wel. aangezien ik diehard zombies speel. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Hallo, Heeft iemand nog goeie tips voor black ops 2 multiplayer? Goede classes, strategiën, niem het maar op. Alles is welkom Groeten Super >>> Door Bassieboy35: Posts samengevoegd, vragen betreft een game mogen in het officiële topic. <<< Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Kan denk ik gewoon in het algemeen BO2-topic denk ik. Zal wel worden samengevoegd.. Om even te antwoorden: je moet zelf een beetje zien wat je fijn vind. Ikzelf speel graag met de submachine guns, lekker rushen met lightweight enzo Reageren
ItsWowStyle Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Gebruikt geen Fore Grip op je wapen het helpt helemaal niks! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Gebruik vooral bij de LMG's een Fast Mag, aangezien je bij deze erg lang moet herladen. En zoek veel camp plakken. En blijf daar, met een demper op je wapen, daar zitten. En: Als je iemand met messen ziet aanlopen, ren er dan van weg. Niet op schieten of naar toe rennen... Bewerkt: 24 september 2013 door Ezra24rct3 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Gebruik vooral bij de LMG's een Fast Mag, aangezien je bij deze erg lang moet herladen. En zoek veel camp plakken. En blijf daar, met een demper op je wapen, daar zitten. Dit raad ik je dus helemaal af, Brian.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Kan dat dan niet op deze wapens? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Kan denk ik gewoon in het algemeen BO2-topic denk ik. Zal wel worden samengevoegd.. Om even te antwoorden: je moet zelf een beetje zien wat je fijn vind. Ikzelf speel graag met de submachine guns, lekker rushen met lightweight enzo Ik helemaal een nieuw topic aanmaken, bleek die er al te zijn. Ontopic: Ik zelf speelde altijd met een Galil met supressor en die van het snel herladen. In combinatie met hardline, vanwege carpackages. Ook kan leightweight wel eens helpen, dan heb je het gevoel dat je als een submachinegun loopt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) En: Als je iemand met messen ziet aanlopen, ren er dan van weg. Niet op schieten of naar toe rennen... Wel jonge, gewoon platsteken Kan dat dan niet op deze wapens? Geen idee, ik gebruik geen LMG's, maar ik doelde meer op het feit dat je hem wil laten campen. Het is saai en je doet gewoon met de rest mee. Not cool man @Bas, lol xD Bewerkt: 24 september 2013 door TekaLoca Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Bedankt voor de tips . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Als het nodig is zal ik morgen via ELITE wat classjes van mij doorgeven aan je. Ik vind ze nu perfect ;dd Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 Ok, hoe werk dat Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Geplaatst: 24 september 2013 CoD.com, even inloggen, en je bent op ELITE Ik stuur je morgen screens van mijn classes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.