Jump to content

Call of Duty Black Ops II

Recommended Posts

• Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BiglifeRPG

111

• TekaLoca

87

• Sammie_GTA

59

• PrioX

53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Hoeveel mensen spelen er eigenlijk nog op? Zie je in het MP-menu..

Zal wel niet zo veel zijn.. Wat een kut game was dit zeg.. :7

Edit:

7f42cdcffe9efd4a3cbe3c0d867dce6a.png

Bewerkt: door GTA_Michael
Geplaatst:

Ik vind blops 2 een kut/niet kut game. Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. De MP maps vind ik meestal erg kut. Als ik Cod4

speel vind ik de maps veel beter. En de wapens zijn ook niet allemaal het beste. Maar het werkt dus daar kun je niet over klagen ;).

Ik sta meestal wel gewoon 25/4

Geplaatst:

Black Ops 2 was ten minste deels een verfrissend deel. Call of Duty heeft niks met de realiteit te maken, dus waarom pak je dan als developers niet de kans om dan ook een niet-realistische setting aan te pakken. De futuristische tijd laat tenminste ruimte over voor leuke gadgets, wapens, attachments en killstreaks.

En dan komt koppige Infinity Ward weer aan met Modern Warfare 2.1 v3 met een nieuwe naam. Ik vind hun instelling wel zo arrogant. Alle goede ideëen van Treyarch worden zo het raam uitgegooid en ze gaan gewoon weer op dezelfde copy-paste stijl verder..

Geplaatst:

Black Ops 2 was ten minste deels een verfrissend deel. Call of Duty heeft niks met de realiteit te maken, dus waarom pak je dan als developers niet de kans om dan ook een niet-realistische setting aan te pakken. De futuristische tijd laat tenminste ruimte over voor leuke gadgets, wapens, attachments en killstreaks.

En dan komt koppige Infinity Ward weer aan met Modern Warfare 2.1 v3 met een nieuwe naam. Ik vind hun instelling wel zo arrogant. Alle goede ideëen van Treyarch worden zo het raam uitgegooid en ze gaan gewoon weer op dezelfde copy-paste stijl verder..

Ehm, heb je uberhaubt Ghosts gespeeld? Het lijkt totaal niet op de Modern Warfare serie..

Geplaatst:

Uh lol. Duidelijk speel jij cod erg weinig.

Ehm nee.. Ik speel het al sinds 2009.. Geloof mij, CoD GHosts lijkt totaal niet op de Modern Warfare serie..

Geplaatst:

Nee, omdat ghosts iets nieuws bied, en niet steeds elke cod recycled.

En toch blijven mensen zeiken dat het copy-paste is.. :7

• 4 weken later...
Geplaatst:

Never say never #nobieberfan

Net lekker potje gedaan met ezra. Ik had een 16 killstreak! En dan heb je geen ammo meer :(. Nog geen scavenger geunlocked.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Daarom vindt ik deze Cod ook de ergste qua campers, de meeste maps waren er voor gemaakt.

Ghosts, kuch, ghosts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...