TekaLoca Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Hoeveel mensen spelen er eigenlijk nog op? Zie je in het MP-menu.. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 (bewerkt) Hoeveel mensen spelen er eigenlijk nog op? Zie je in het MP-menu.. Zal wel niet zo veel zijn.. Wat een kut game was dit zeg.. Edit: Bewerkt: 10 november 2013 door GTA_Michael Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Ik vind blops 2 een kut/niet kut game. Het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. De MP maps vind ik meestal erg kut. Als ik Cod4 speel vind ik de maps veel beter. En de wapens zijn ook niet allemaal het beste. Maar het werkt dus daar kun je niet over klagen . Ik sta meestal wel gewoon 25/4 Reageren
--Simon-- Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Black Ops 2 was ten minste deels een verfrissend deel. Call of Duty heeft niks met de realiteit te maken, dus waarom pak je dan als developers niet de kans om dan ook een niet-realistische setting aan te pakken. De futuristische tijd laat tenminste ruimte over voor leuke gadgets, wapens, attachments en killstreaks. En dan komt koppige Infinity Ward weer aan met Modern Warfare 2.1 v3 met een nieuwe naam. Ik vind hun instelling wel zo arrogant. Alle goede ideëen van Treyarch worden zo het raam uitgegooid en ze gaan gewoon weer op dezelfde copy-paste stijl verder.. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Black Ops 2 was ten minste deels een verfrissend deel. Call of Duty heeft niks met de realiteit te maken, dus waarom pak je dan als developers niet de kans om dan ook een niet-realistische setting aan te pakken. De futuristische tijd laat tenminste ruimte over voor leuke gadgets, wapens, attachments en killstreaks. En dan komt koppige Infinity Ward weer aan met Modern Warfare 2.1 v3 met een nieuwe naam. Ik vind hun instelling wel zo arrogant. Alle goede ideëen van Treyarch worden zo het raam uitgegooid en ze gaan gewoon weer op dezelfde copy-paste stijl verder.. Ehm, heb je uberhaubt Ghosts gespeeld? Het lijkt totaal niet op de Modern Warfare serie.. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Uh lol. Duidelijk speel jij cod erg weinig. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Uh lol. Duidelijk speel jij cod erg weinig. Ehm nee.. Ik speel het al sinds 2009.. Geloof mij, CoD GHosts lijkt totaal niet op de Modern Warfare serie.. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Nee, omdat ghosts iets nieuws bied, en niet steeds elke cod recycled. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Nee, omdat ghosts iets nieuws bied, en niet steeds elke cod recycled. En toch blijven mensen zeiken dat het copy-paste is.. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Net prestige 3 geworden . Nu al level 3/bijna 4. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Net prestige 3 geworden . Nu al level 3/bijna 4. Ik ga je niet meer inhalen zo te zien xD Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Never say never #nobieberfan Net lekker potje gedaan met ezra. Ik had een 16 killstreak! En dan heb je geen ammo meer . Nog geen scavenger geunlocked. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Helaas worden de campers in dit deel met de dag erger Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Daarom vindt ik deze Cod ook de ergste qua campers, de meeste maps waren er voor gemaakt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Daarom vindt ik deze Cod ook de ergste qua campers, de meeste maps waren er voor gemaakt. Ghosts, kuch, ghosts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.