xCrazyShotgun Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 (bewerkt) Daarom vindt ik deze Cod ook de ergste qua campers, de meeste maps waren er voor gemaakt. Ghosts, kuch, ghosts Jup, Ghosts is erger dan Black Ops II. Toen ik begin januari weer Ghosts ging spelen is het echt erger geworden. Terwijl ik tijdens de release Ghosts speelde, merkte ik er niks van. Bewerkt: 1 maart 2014 door xCrazyShotgun Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Daarom vindt ik deze Cod ook de ergste qua campers, de meeste maps waren er voor gemaakt. Ghosts, kuch, ghosts Jup, Ghosts is erger dan Black Ops II. Toen ik begin januari weer Ghosts ging spelen is het echt erger geworden. Terwijl ik tijdens de release Ghosts speelde, merkte ik er niks van. Inderdaad, maar ghosts is een andere game, dus ik ga proberen weer ontopic te blijven Vandaag, eigenlijk net, de revolution map pack samen met de nuketown zombies map pack gekocht voor 18,-. Ik zie uit naar de map die rise (zombies), grind en naar hydro en downhill. De andere map, mirage, lijkt mij een lastige map om te spelen aangezien je daarop veel zandstormen hebt en niet ver kunt zien. Maar ach, ik zie wel. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 *bump* Vanmiddag prestige 5 geworden, inmiddels al level 11. Morgen komen hopelijk mijn kontrol freeks binnen, ik heb namelijk van iddag de kontrol freeks classic besteld. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Prestige 11 en level 5, hackertje tegen gekomen? EDIT: Het is wat laat voor mij ik ga maar eens naar bed... Bewerkt: 22 april 2014 door Ezra24rct3 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 mei 2014 Rapport Geplaatst: 20 mei 2014 Ik heb vandaag de Weaponized 115 en de Beast camo gekocht. Allebij hele mooie camo's, maar de beast camo is niet op alle even mooi. Op de M27 is ie prachtig, maar op de AN-94 heb ik liever de 115. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 mei 2014 Rapport Geplaatst: 21 mei 2014 Op de PC is deze game echt f*cking DOPE!!! Jumpshot hier, en 1 daar Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 mei 2014 Rapport Geplaatst: 22 mei 2014 Haha mooiste cod moment ooit. Ik krijg een berichtje op PSN dat ik de lobby moet verlaten. Zegt ie dat t komt omdat ik slecht ben (Vorige potje ownde ik m hard). Volgende potje haal ik mn lodestar en ragequit ie. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 *Bump* Weet iemand of je de Peacekeeper goud moet hebben om Diamond SMG te halen? Dan weet ik of het de moeite waard is om die mappack weer te installeren Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 september 2014 Rapport Geplaatst: 28 september 2014 Nee, de peacekeeper hoef je niet goud te hebben. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Ik denk dat ik binnenkort Black Ops 2 ga kopen in de Playstation Store, maar is Black Ops 2 beter als Ghosts?? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Wat is dat nou weer voor vraag? Ja natuurlijk Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2014 Nou kijk, ik heb geen ervaring met COD op de PS3, maar vroeger speelde ik COD 2 en COD 3 op de PS2. En daarom stelde ik die vraag. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Call of Duty Ghosts is natuurlijk een bagger spel. Black ops 2 vind ik persoonlijk véle malen beter. Er wordt veel minder gecampt, en de mappen zijn zo ingedeeld dat een camper op vele manieren kan worden uitgeschakeld. De maps zijn dus goed ingedeeld. De wapens die in de game zitten werken perfect en de perks zijn gebalanceerd. Ik zou als ik jou was Black Ops 2 halen, maar denk eraan dat deze game héél anders is dan Call of Duty 2 en 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.