Jump to content

Verwijzingen naar Schotland en GTA San Andreas


Dotz

Recommended Posts

In ''Trevors'' safehouse in Vespucci Beach vind je deze dartpijltjes in het dartbord hangen. De flights zijn bedrukt met de Schotse vlag.

P9230181.jpg

P9230182.jpg

Even verderop hangt een schotse vlag aan een mast van een huis.

P9230187.jpg

P9230194.jpg

Natuurlijk zijn dit verwijzingen naar de oorsprong van R*.

In Franklins safehouse vind je platen van OG Loc en Madd Dogg uit GTA San Andreas.

>

P9230198.jpg

P9230199.jpg

P9230201.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

0_0.jpg

Ik was toevallig aan het spelen met Franklin door Los Santos. Toen ik even wou gaan saven begon ik even te kijken door Franklin zijn huis. Ik was even aan het zoeken en toen vond ik deze CD van Madd Dogg in zijn huis. Madd Dogg is een rapper uit Grand Theft Auto: San Andreas. Daarna vond ik ook een meteen een muziekplaat op de grond van Franklin. Deze LP plaat is van Jeffrey Cross, ook wel bekend als O.G Loc.

0_0.jpg

En ook als je heel goed kijkt zie je ook een plaat met op de voorkant het lettertype Pricedown. Pricedown is een lettertype die op bijna elke Grand Theft Auto hoesje verscheen sinds Grand Theft Auto III. Maar dat is natuurlijk iets wat iedere persoon van dit forum al weet.

Je kan ook een gouden plaat vinden van O.G Loc in een dure appartement in Grand Theft Auto Online. Dit vind je in een kamertje die je waarschijnlijk zult gaan gebruiken voor de Heists. Er zijn hier twee topics over.

Ik heb deze toevallig ook weer gevonden. In de spoiler staan betere foto's van deze plaaten. Gelukkig heb ik nog even de zoekmachine gebruikt. Anders hadden we hier twee topics over. Leuk dat Rockstar Games weer van zulke Easter Eggs heeft. Mijn complimenten aan Dotz om deze te vinden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...