GTAKevin023 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Hey, Ik weet niet of ik hier veel informatie kan krijgen maar ik wil het toch wel proberen. Ik heb een week geleden gta V Collector's Edition gekregen. Vandaag heb ik mijn nieuwe xbox 360 in huis gekregen. Dus daarom, omdat ik op mijn nieuwe xbox 360 een harde schijf heb, wil ik nu me code invullen omdat ik bang was dat me USB waar gta V op geinstalleerd is met me savegames niet zou werken op mijn nieuwe xbox 360 en ik dan ook me DLC kwijt zou zijn. Ik dus code invoeren, zegt xbox dat de code niet juist is. Ik heb het wel 10x overnieuw gedaan maar het werkt niet. Wat kan ik hier aan doen? Is hier wel wat aan te doen? Ik neem al aan dat Microsoft of zoiets opbellen een hele moeilijke klus gaat worden om te bewijzen dat ik niet de code heb gebruikt en gratis een DLC wil proberen te krijgen want dat is dus niet zo. Met vriendelijke groeten, GTAKevin023 Bewerkt: 24 september 2013 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ik had mijn code geredemeed toen ik bij de ammunition een playstationstoreknop zag. Dan kom je bij een code redeem functie van ps-store. Misschien kan je dat is proberen. Bij playstation is het zo dat je geen streepjes moet typen en per hokje moet invullen. Misschien is het ook wel hoofdletter gevoelig. Dat als alles in hoofdletters staat je juist alles zonder hoofdletter moet invoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ik kan alleen maar met hoofdletters invoeren man. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Ik kan alleen maar met hoofdletters invoeren man. Dan zal dat het wel niet zijn. EDIT: Je zegt dat je een nieuwe xbox hebt. Heb je je code ook al is op je oude xbox gebruikt? nee dus Bewerkt: 24 september 2013 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 De DLC codes kan je maar 1X gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 De DLC codes kan je maar 1X gebruiken. Ik heb de eerste keer dat ik de code invulde een melding gehad dat de code onjuist was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Weet je zeker dat je de juiste code ingevoerd hebt? Ik bedoel, soms wil 'n B nog weleens op 'n 8 lijken, of 'n 4 op 'n A en vice versa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.