ownage13 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 vraagje: heeft iemand anders ook moeite met de jumps? Ik denk ga eens wat proberen maar de 2e die ik probeer is na een uur(!) nog niet te doen. Het is die bij de lighthouse. Gewoon die weg ernaartoe oprijden en dan zie je het vanzelf. Je moet landen naast de lighthouse zie ik op filmpjes. Maar het is niet. Te. Doen! Iemand tips?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Neem een wagen met offroad banden? (Je kan ze er zelf onder plakken in de LS Customs) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ownage13 Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Is al gelukt. Het blijkt 100% geluk te zijn die jumps. Jammer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Volgens mij niet- je moet volgens mij ook precies goed landen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mafcase Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Die jumps zijn idd vaak redelijk lastig om goed te landen !? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WilsKracht Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2013 er zitten er een paar bij die inderdaad erg lastig zijn vaak ga je te hard tenminste dat is wat ik meestal fout doe bewaar de moelijkeren voor franklin dat is iets makkelijker te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Losqualo Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2013 (bewerkt) Die stunt jump in Pacific Bluffs, waar je van de parking op de bovenste verdieping van een hotel moet knallen. Ik heb hem al op het gras en op de oprit neergeplant, traag, snel,... Maar telkens weer faalt ie. Iemand tips? Op WikiGTA gaat het om Stunt Jump 8... Bewerkt: 14 oktober 2013 door Losqualo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.