Jump to content

GTA V Prijsverlaging?


CraftResource

Recommended Posts

Mag ik vragen waarom je hem te duur vind? :puh: De game is een van de beste games van dit gen en kost net zoveel als de meeste andere A-titels?

60/70 euro blijf ik veel te veel geld vinden voor een videospelletje, en daar sta ik blijkbaar niet alleen in(en dan heb ik het niet over GTA V, maar over alle games in het algemeen).

De eerste prijsverlaging kan je zoals Bierbuikje al zei verwachten rond de feestdagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet het geld eens tegenover het aantal uren dat je er plezier van zal hebben en dan is 60 euro een lachertje.

Maar het is nog goedkoper als je er dan ook nog 30 euro op kunt besparen!

Iedereen heeft er zo zijn eigen gedachte bij, maar ik ben het met MegaPilot eens dat 60/70 euro echt te veel is. Ik wacht altijd tot het 30 euro is, dan vind ik de prijs goed voor wat ik er voor krijg al heb ik dan de hele hype van de release gemist.

Link to comment
Delen op andere websites

In nederland was GTA V al beschikbaar voor 48 euries bij de mediamarkt.

Ja, tegen de tijd dat je hem hebt, kan je hem voor 20 euro halen bij de GM :7

Beetje jammer dat alleen GM nul komma nul GTA games binnen krijgt met hun slechte systemen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ik bekijk het zo, een avondje stappen of een dagje uit kost al snel hetzelfde of nog meer zelfs en dat is dan maar één avond/dag terwijl de tijd die je in het spel gestopt velemalen meer is en daarbij je het spel er na 2 jaar ofzo er weer opnieuw bij kan pakken en opnieuw spelen. Maar eens nieuwe games zijn wel altijd vrij prijzig..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mijn ouders begrijpen dat niet dat je er veel uren plezier aan hebt. Dus die vinden dat te duur.

Dus ik heb geen zin te wachten tot die verlaagd.

Natuurlijk is GTA V de prijs wel waard. Maar anders games die het niet waard zijn of saai zijn kosten soms ook rond die prijs.

Zoals hier boven gezegd: Games in algemeen zijn soms te duur die hun prijs niet waard zijn.

En met geld dat je uitbespaad kan je besteden aan iets anders.

Geduld heb ik niet echt, zeker niet voor GTA. Ik speel al vanaf me 7de gta (jaja, zeer jong ma dan was da nie echt missies doen ma gewoon wat rijden met auto...). Ik ben gta fan en heb al alle games gespeeld dus op GTA V wachten zal heel moeilijk worden. Zeker aangezien je er op school me geconfronteerd word en op youtube en facebook. :D

Bewerkt: door CraftResource
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...