Arejilesen Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Ik heb het zelf al geprobeerd helaas lukt het mij niet ? Weet iemand of dit kan ? groet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Mr.Knowalot. Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 wat is je vraag nou precies? wat bedoel wil je weten wat mogelijk is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Specificeer je vraag even want op dit moment is je vraag niet duidelijk. Als je dit plaatje niet zelf gemaakt hebt, dit is een missie. Dit zelf uitvoeren zonder dat je deze missie doet is mij onduidelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 ik denk het niet, het lukte mij iig niet om de klep omlaag te krijgen toen ik er in zat. buiten missies dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Het lijkt me vrij logisch dat hij/zij er op doelt, dat je zelf auto's erop kan laden. Ik weet niet of het kan, wil het ook graag weten. Is me ook nog niet gelukt, ook nog niet gezien dat het iemand is gelukt. Het plaatje is inderdaad van een missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arejilesen Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Ja ik doelde idd er op of de laad klep omlaag kan. Ik denk dat dit in in de online modus wel zeker mogelijk is. Het is mij echter een raadsel waarom dit niet mogelijk zou zijn in de single player. groet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Die laadklep kan niet omlaag Ook niet met sticky boms oid. Of dit mogelijk is in GTA online betwijfel ik, ik denk van niet buiten missie's om. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.