Nikose90 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Hallo, Ik ben met Franklin aangekomen bij een missie van Dom, alleen om die missie te beginnen moet je boven op een gebouw zijn.... Met de parachute vanaf de hijskraan lukt niet en ook via het gebouw zelf niet... Hoe kom ik er boven? Gewoon met een heli dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) Ik ben ook rond de 10 keer dood gegaan om er bovenop te komen, vanuit vliegtuig met parachute, wist de controls niet echt goed, is nu niet zo'n probleem meer. Probeer het met een helikopter, je kunt vaak bij parachute-icoontjes wel een helikopter jatten. Anders staat er nog wel een ergens op een dak van een ziekenhuis, weet zelf niet waar. Helikopter spawnplek: Bewerkt: 25 september 2013 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nikose90 Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Kon gewoon landen met een heli.... Hij kan dicht haha Hij is gelukt, thanks Night Men >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.