Jump to content

gebouwen betreden.


Mazzeltje

Recommended Posts

Sommige benzinestations, een aantal 24/7 en er is ook ergens een Fleeca filiaal waar je in kan.

Tot nu toe ben ik al heel veel Fleeca-filialen tegengekomen. Toch zeker wel twintig. Niet alleen in Los Santos een hoop, maar ook langs de weg en bepaalde dorpjes.

Daarnaast is er een politiebureau in Los Santos waar je in kunt (weet zo niet 1-2-3 te zeggen waar precies, maar in ieder geval ergens bij een brug).

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Sommige benzinestations, een aantal 24/7 en er is ook ergens een Fleeca filiaal waar je in kan.

Tot nu toe ben ik al heel veel Fleeca-filialen tegengekomen. Toch zeker wel twintig. Niet alleen in Los Santos een hoop, maar ook langs de weg en bepaalde dorpjes.

Daarnaast is er een politiebureau in Los Santos waar je in kunt (weet zo niet 1-2-3 te zeggen waar precies, maar in ieder geval ergens bij een brug).

Volgens mij is het deze:

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V_L&title=&set=661,710

Link to comment
Delen op andere websites

Daar moet ik GtaApd wel gelijk ingeven hoor!!

Ik blijf er voor mijzelf nog steeds bij San Andreas was echt enorm baas!!

Gta 5 is het gewoon net niet in mijn ogen.

Zelfde geld voor het online gedeelte dat maar 2 weken later uitkomt. Ik noem het een doodsteek voor de game want verveel me al aardig in Gta 5.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar moet ik GtaApd wel gelijk ingeven hoor!!

Ik blijf er voor mijzelf nog steeds bij San Andreas was echt enorm baas!!

Gta 5 is het gewoon net niet in mijn ogen.

Zelfde geld voor het online gedeelte dat maar 2 weken later uitkomt. Ik noem het een doodsteek voor de game want verveel me al aardig in Gta 5.

Ik ben het ook eens met jullie, GTA V is een prachtig spel maar mist het 'YOLO element'. GTA V heeft een beperkt aantal cheats die niet echt bijzonder zijn. GTA V is veel realistischer, ik mis dat klungelige van San Andreas. Geniale dingen als de jetpack, hotdogwagen, paarse dildo, enz. mis ik heel erg.

Maar weer even on-topic: het valt me inderdaad op dat er veel minder interieurs te betreden zijn dan ik verwacht had. Je kan niet eens in de Burger Shot en Clukin' Bell! En het is me nog niet gelukt om m'n health aan te vullen bij hotdog kraampjes. :s

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...