Kaitjee98 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) In de cutscene waarin Floyd en zijn vrouw doodgaan pakt Floyd op het laatste moment een mesje, maar wie wilt hij neersteken? Trevor of zijn vrouw? Bewerkt: 25 september 2013 door alaska1001 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Op het einde is het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeJarnoxD Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) Trevor denk ik. Bewerkt: 25 september 2013 door zenoken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Aan het begin moet de / weg. Dus: aan het begin; op het eind is die wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Het is gelukt, en nu reageren maar mensen (excuses voor als iemand door mij ongewensde informatie heeft gekregen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Trevor denk ik. Ik denk het tegenovergestelde, aangezien Floyd zijn vrouw wou dat ze allebei weg gingen. En Floyd niet op straat wou staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wzrdbram Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Beide Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.