Jump to content

Vraagje

nintendo5998

Recommended Posts

Eens je gedaan hebt met de vlieglessen, kan je dan op de luchthaven geraken zonder dat de politie achter je zit? Want dat is zeer irritant als je wilt roleplayen dat je een piloot bent en wordt beschoten en misschein zelfs ontploft voor je aan de startbaan geraakt.

Delen op andere websites

Helaas blijf je gewoon een wanted level krijgen na het voltooien van de vlieglessen. Maar ik kan wel een tip geven voor als je zo snel mogelijk een vliegtuig wilt bemachtigen: zorg voor een snelle auto en race gelijk naar het gewenste toestel toe. Zorg dus wel eerst dat je weet waar welke vliegtuigen staan. Ik weet het inmiddels al uit m'n hoofd en kan dus met gemak en zonder schade wegkomen. Met een jumbojet kost het wat meer moeite, maar daarom raad ik ook aan het toestel te pakken dat aan de andere kant van de baan geparkeerd staat (meestal zijn het er twee).

En daarnaast... Naar alle waarschijnlijkheid zal Grand Theft Auto Online de mogelijkheid bieden om wanted level uit te schakelen, net zoals in Grand Theft Auto IV. Dus dan zou je gewoon zonder problemen het vliegveld op kunnen rijden, evenals de legerbasis. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...