rickbrinkman Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Hoi allemaal, Ik heb met michael een legerjeep gekocht. Hij is geleverd maar ik kan hem nergens vinden. Niet bij het safehouse en ook niet bij die extra garage een paar straten verderop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Als het goed is in een hangar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Dat werkt nog niet 100% goed waardoor alleen de rhino bij je hangar word geleverd http://gtaforums.com/topic/597115-military-vehicles-delivery-glitch/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 O ik heb z'n jeep gekocht en hij stond in mijn hangar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeerii Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 O ik heb z'n jeep gekocht en hij stond in mijn hangar! Welke hangar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Op het vliegveld had leger jeep besteld en daarna hangar gekocht stond hij er op eens in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Ik zou nog niks kopen tot je een update van Rockstargames hebt gekregen. Ook geen auto's updaten waar veel geld in gaat zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Je krijgt na een paar dagen in-game een sms'je van het bedrijf waar je het voertuig hebt gekocht. Hierin staat dat het voertuig is geleverd aan je garage of je hangar, dus gewoon even geduld hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.