GTAKevin023 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Hey, Wie hebben er al eigenlijk de hele map verkent? Hierbij bedoel ik dus dat de hele map te zien is zonder grijze gebieden. Dat je map 100% zichtbaar is. Ik moet nog een paar kleine stukjes wat vooral bergen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Ik. Of toch meer dan 95%, want dat moet je hebben voor de trophy. Het gemakelijkste is om 't met de blimp te doen, die vliegt zonder moeite over de bergen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Heb bijna alles gedaan, alleen nog stukjes van de bergen net als de topicstarter. Misschien nog niet zo'n slecht idee om het dan inderdaad met de Atomic Blimp te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Straaljager ben je er zo klaar mee. En je kunt heerlijk genieten van het uitzicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 95% Alleen nog bij Mount Chilliad... Meer niet. Ben er zelf al met een straaljager over heen gevlogen, nog niet met de Atomic Blib. Die heb ik alleen gebruikt om een overval winkeltje te vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Helemaal done, was vorige week vrijdag volgens mij of zaterdag. ff vliegen en je hebt het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redwhite Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 ik moet net als de meeste hier nog een paar bergen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Dat gebied rond de legerbasis moet ik nog. En heel veel water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Het water is inderdaad een rotwerk, ik heb er drie kwartier over gedaan om langs de zuidkust te varen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Ik ben overal geweest behalve op de leverbasis, de missies en zijmissies leiden je eigenlijk door de hele map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.