Jump to content

Moeilijker...?


Nikose90

Recommended Posts

De GTA V Story was minder frustrerend als IV's. Als je twee seconden voor je bij je bestemming aan het einde aankomt na een missie van 30 minuten in IV, moet je helemaal opnieuw beginnen (FU Motobikes) maar in V moet je alleen maar die rit nog eens doen..

Daardoor ging het ook wat sneller. Geen frustraties = Geen extra free-roam tussen de missies + Geen kapotte TV.

Link to comment
Delen op andere websites

Qua difficulty vond ik hem een stuk moeilijker dan IV, vooral de lagere health en de super politie. Gelukkig was de storyline deze keer wel leuk, dus was het niet vervelend als je een keertje dood ging.

Bij IV had ik het halverwege echt gehad met de eindeloze "ga van A naar B en kill C" missies zonder inhoud.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe vind ik hem moeilijker dan GTA IV hoor. Ik zit dan nog maar op 27% in totaal, maar toch. De heists geven een goede toevoeging. Spanning wordt wat opgebouwd, haha. Je health is inderdaad ook niet meer wat het geweest is, waardoor ik heel makkelijk dood ga. Soms ga ik gewoon dood, terwijl ik niet eens weet waardoor ik dood ga. Best raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe vind ik hem moeilijker dan GTA IV hoor. Ik zit dan nog maar op 27% in totaal, maar toch. De heists geven een goede toevoeging. Spanning wordt wat opgebouwd, haha. Je health is inderdaad ook niet meer wat het geweest is, waardoor ik heel makkelijk dood ga. Soms ga ik gewoon dood, terwijl ik niet eens weet waardoor ik dood ga. Best raar.

Kheb gemerkt dat snipers een groot gevaar zijn. Tijdens één van de wat latere missies roept Michael dat er snipers op de daken lopen. Één schot en ik was van halve health dood...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog niet uitgespeeld (drukte :(), maar zover ik ben vind ik het niet zozeer moeilijker, maar wel leuker. Ik wil de hele tijd verder, weten hoe het verhaal (af)loopt, enzovoorts. Alleen besef ik me soms pas wat de bedoeling is op het moment dat mission failed is...maar dat zal ook komen omdat ik vaak niet zo goed oplet. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...