Cabyon Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Iemand deze ook al gezien? Op de pier in Los Santos staat bij een stel kisten voor een paar gebouwen (weet de precieze locatie even niet meer) ene Jesse, die ontzettend veel lijkt op Jezus. Hij praat over allerlei dingen, waaronder zijn vader. Ik meen dat hij Jesus 'Pothead' Christ wordt genoemd door verschillende spelers die hem al gezien hebben. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Funny, maar niet dat ik hem ga opzoeken.. Reageren
-Stan- Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) Ik zag hem ook al. Hij stond bij mij aangegeven als een blauw stipje maar tot een missie kwam het niet Edit: Hier is de beste man: Bewerkt: 28 september 2013 door -Stan- Reageren
Papouuuu Geplaatst: 11 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2013 Bij mij ook een blauw stipje. Idd geen missie, maar hij haalde wel een keer uit Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 16 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2013 bij mij doofde het blauwe stipje, door wat lood. Reageren
Mafcase Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Lol .. ik hoor t verhaaltje aan en ff tikkertje gespeeld .. ben ook al een zombie tegen gekomen .. ff selfie gemaakt en mime speler idem dito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.