GTApolicechief Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 (bewerkt) Hallo Allemaal, Ik heb alle hoofdmissies gespeeld, En ik ging de kledingen controlleren, alleen ik zag dat bij Micheal de brandweeruniform er niet is. Terwijl bij het FIB Kantoor exploderen wel brandweerpakken kreeg (Keuze A was dat). En ze zeiden dat je alle outfits kreeg van alle missies, maar die met brandweerpak zit er niet tussen. Hoe kan dat? Mvg, GTApolicechief Bewerkt: 26 september 2013 door .Timothy Spoiler rechtgezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Spoiler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApolicechief Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 (bewerkt) Hoe maak ik spoiler?, laat maar... Waarom moet je persee spoilers gebruiken, ik vind dat erg iritant ;l Al die spoilers ;S. Bewerkt: 26 september 2013 door .Timothy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Je verraad hier wel een deel van het verhaal mee! Terwijl bij het FIB Kantoor exploderen wel brandweerpakken kreeg (Keuze A was dat). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApolicechief Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Maar waarom heb ik die uniform dan niet? Je krijgt alle hoofdmissies outfits op einde. Maar de brandweerpak zat er niet tussen ;S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.