Jump to content

masks


Miley

Recommended Posts

Je moet even wachten op een telefoontje waarschijnlijk. Masks is de laatste missie van de setup van de FIB-heist. Daarna zul je met het echte werk kunnen beginnen.

Ik begrijp de verwarring Visser, maar het gaat hier denk ik om de voorbereiding van de missie Blitz Play, die je door de FIB gegeven wordt, en niet om een voorbereidingsmissie van de FIB-heist. Maar dat nu even ter zijde.

Heb je als Michael en Trevor nog geen berichtje van Franklin gekregen, dat hij de opdacht voor een tijdje moet uitstellen omdat hij eerst iets met Lester moet afhandelen? Als dit het geval is, dan moet je met Franklin eerst de missie The Hotel Assassination van Lester voltooien. Daarna moet je normaal gezien gewoon weer verder kunnen. Mocht je deze missie reeds voltooid hebben, kijk dan voor de zekerheid eens of je niets over het hoofd hebt gezien. Heb je bijvoorbeeld niet vergeten om een vluchtauto op een afgelegen plek te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet even wachten op een telefoontje waarschijnlijk. Masks is de laatste missie van de setup van de FIB-heist. Daarna zul je met het echte werk kunnen beginnen.

Ik begrijp de verwarring Visser, maar het gaat hier denk ik om de voorbereiding van de missie Blitz Play, die je door de FIB gegeven wordt, en niet om een voorbereidingsmissie van de FIB-heist. Maar dat nu even ter zijde.

Heb je als Michael en Trevor nog geen berichtje van Franklin gekregen, dat hij de opdacht voor een tijdje moet uitstellen omdat hij eerst iets met Lester moet afhandelen? Als dit het geval is, dan moet je met Franklin eerst de missie The Hotel Assassination van Lester voltooien. Daarna moet je normaal gezien gewoon weer verder kunnen. Mocht je deze missie reeds voltooid hebben, kijk dan voor de zekerheid eens of je niets over het hoofd hebt gezien. Heb je bijvoorbeeld niet vergeten om een vluchtauto op een afgelegen plek te zetten?

die vlucht auto doe ik steets maar alle autos wara ik instap zijn niet geschikt zegt die

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je verder zoeken. ;-) Maar zonder dollen, ik had de Maserati Convertible look-alike. Dus .... zoek die zou ik zeggen.

Ehm. Het doet er niet toe welk voertuig je neemt, maar zoals Miley zelf al aanhaalde is de locatie waar je het voertuig neerzet wel van doorslaggevend belang. Sowieso mag hij niet te dicht bij de FIB schuilplaats (waar je de missie bent gestart) worden gezet, en daarnaast moet hij ergens verdoken staan zodat hij niet de aandacht trekt. Er zijn oneindig veel van dat soort locaties, maar wellicht ga je het best op zoek naar een steeg. Als ik mij goed kan herinneren ben ik de hele zandweg boven de scrapyard naar boven gereden, tot ik daar uiteindelijk een geschikte plek vond.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je verder zoeken. ;-) Maar zonder dollen, ik had de Maserati Convertible look-alike. Dus .... zoek die zou ik zeggen.

Ehm. Het doet er niet toe welk voertuig je neemt, maar zoals Miley zelf al aanhaalde is de locatie waar je het voertuig neerzet wel van doorslaggevend belang.

Ik weet niet hoor, maar waar haalde Miley dat aan dan? Enige dat ik lees is dat hij/zij steeds de verkeerde auto blijkt te hebben. Blijkbaar maakt het dus wel uit al dacht ik ook van niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Zij/hij haalt aan dat ze een melding krijgt met betrekking tot het voertuig. Uit eigen ervaring weet ik dat er wordt vermeld dat de gekozen locatie niet voldoet aan de twee criteria:

1. Uit de buurt van de FIB schuilplaats

2. Afgelegen plek

Het is natuurlijk wel altijd mogelijk dat ze in een voertuig van één van de hoofdrolspelers stapt. Deze kunnen inderdaad niet als vluchtauto gebruikt worden.

Edit hieronder: goed punt, niet aan gedacht. Nu ja, een politieauto als vluchtwagen, kan wellicht niet gekker.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je verder zoeken. ;-) Maar zonder dollen, ik had de Maserati Convertible look-alike. Dus .... zoek die zou ik zeggen.

Ehm. Het doet er niet toe welk voertuig je neemt, maar zoals Miley zelf al aanhaalde is de locatie waar je het voertuig neerzet wel van doorslaggevend belang.

Ik weet niet hoor, maar waar haalde Miley dat aan dan? Enige dat ik lees is dat hij/zij steeds de verkeerde auto blijkt te hebben. Blijkbaar maakt het dus wel uit al dacht ik ook van niet.

ik ben een zij

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n vermoeden had ik al, maar ja .... dacht beter het zekere voor het onzekere nemen. ;) Maar goed .... wat nog veel belangrijker is, ben je ook geholpen met onze antwoorden of zit je nog steeds vast in die missie? :?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...