joshua22 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 (bewerkt) Ik heb dus met trevor en franklin een bedrijfje gekocht, met franklin de weed store en met trevor die hangar. Nu weet ik dat je elke week geld krijgt. Dus ik speel gister met trevor en ik krijg een smsje dat ik geld heb ontvangen, mooi denk ik. Ik switch naar franklin maar hij krijgt geen sms. Krijg je het alleen als je op t moment dat je het geld hoort te krijgen met die persoon speelt? Bewerkt: 26 september 2013 door joshua22 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Om te beginnen: Welokom op het forum Als het goed is krijgt Franklin het sms'je ook, maar wat later. Reageren
joshua22 Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Ik zal er eens op letten. En bedankt Reageren
Marakus Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 (bewerkt) Hou er wel rekening mee dat niet alle bedrijven wekelijks geld opbrengen. Bijvoorbeeld de hanger van Trevor verdien je alleen geld mee wanneer je de vlieg missies doet (of per land). De weedstore levert wel wekelijks geld op, zoals de meeste. Maar soms moet je het werk dus zelf doen Bewerkt: 26 september 2013 door Marakus Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Af en toe kan je ook dingen zelf doen bij de weed store zoals vans met weed erin naar de store brengen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Je krijgt om de week geld. Stel je hebt met Franklin de 'Tequila-la-la'-bar gekocht op een dinsdag in-game. Dan krijg je de volgende dinsdag je geld. Dit geld hetzelfde voor de andere characters. Soms krijg je inderdaad ook telefoontjes of een sms'je om te gaan helpen bij je bedrijf. Dit wordt aangegeven met een 'P' op de map. Dit kan variëren van een schietpartij bij je bedrijf of dat je wiet moet gaan leveren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.