Jump to content

vraag over autosave functie


Tim

Recommended Posts

Hallo Allemaal

Ik heb een vraag. Natuurlijk heb ik GTA V en ben ik al redelijk ver met spelen :).

Mijn vriendin wil ook graag GTA meespelen, maar daarbij wil ze wel helemaal opnieuw beginnen.

Ik heb begrepen dat je je save-games in slots moet zetten, maar GTA V heeft ook een auto-save functie.

Als ik nu bij wijze van spreken op het slot speel waarbij ik nog in het begin ben, overschrijft de auto-save functie dan niet mijn opgeslagen proces waar ik al mee verder ben?, of hoef ik me daarover niet druk te maken

alvast hartstikke bedankt

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me sterk ! Weetje wat ik DENK;

Als je haar save game aandrukt, dan speelt zij op haar save game en dan word het automatisch daar op opgeslagen.

Als jij de jouwe aanklikt dan word het daar opgeslagen, dat lijkt me het meest logische! Want in die game speel je.

& op die manier word toch bij de meeste spellen gesaved?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook op PlayStations kun je meerdere profielen maken ;)

In ieder geval, je kunt meerdere savegames gebruiken, maar er is maar één autosave die door alle savegames kan worden gebruikt. Het is dus zo, dat wanneer je een autosave van je eigen savegame hebt en zij gaat spelen op haar savegame, dat ze jouw autosave overschrijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dankjewel. dat dacht ik al :). Heb dus tegen haar gezegt dat ze moet opletten als er om autosave wordt gevraagt. Ben er trouwens achter gekomen dat wanneer je via je savehouse opslaat. autosave automatisch wordt uitgezet. op mujn savegame kan.ik hem aanzetten. dat is goed verlopen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...