Jump to content

Ifruit Android


Marakus

Recommended Posts

Weet iemand iets over de Ifruit app voor Android telefoons? Deze was niet direct beschikbaar voor niet Iphone users maar daar werd aan gewerkt... Ik kan er nu anderhalve week later weinig over terugvinden, bijvoorbeeld een release date. Ik kom veel berichten tegen maar dat gaat allemaal over nep apps etc.

Hopelijk heeft iemand gezien wat ik niet heb gezien? Zelf vind ik het storend dat de app nog niet beschikbaar is voor Android.

Link to comment
Delen op andere websites

Een medewerker van Rockstar Games heeft mij bevestigd dat de applicatie ook binnenkort naar Android en andere devices komt.

Oh mijn god! Hopelijk komt hij ook naar BlackBerry, mag dan een oude BlackBerry hebben. Ik zou dat echt geweldig vinden! :D

Op de website staat: Coming soon on Android and Windows Phone. Dus volgens mij zit je net niet goed.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een medewerker van Rockstar Games heeft mij bevestigd dat de applicatie ook binnenkort naar Android en andere devices komt.

Oh mijn god! Hopelijk komt hij ook naar BlackBerry, mag dan een oude BlackBerry hebben. Ik zou dat echt geweldig vinden! :D

Op de website staat: Coming soon on Android and Windows Phone. Dus volgens mij zit je net niet goed.. :puh:

Misschien moeten ze ook eens denken aan die arme mensen met een BlackBerry! :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo geweldig is de App niet hoor. Verwacht er niet te veel van..

Jammer maar de dingen die je met Chop kan doen zijn die een beetje leuk? Telkens als ik hem nu zie dan heeft hij mijn tuin onder gescheten... zo uitlaten gaat niet dus ik dacht daar heb ik vast de app voor nodig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is mij één keer gelukt om het nummerbord te veranderen en die zit nu ook op mijn auto in-game, maar ik wil nu weer iets anders en nu kan ik hem niet veranderen. Heel raar allemaal.. De app werkt inderdaad niet soepel en neemt eigenlijk onnodig ruimte in beslag op je telefoon. Alleen de app van Los Santos Customs is eigenlijk de moeite waard om te gebruiken want voor de rest heb je er niet zo veel aan, tenzij je Chop helemaal afgetraind wilt hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...