Marakus Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Weet iemand iets over de Ifruit app voor Android telefoons? Deze was niet direct beschikbaar voor niet Iphone users maar daar werd aan gewerkt... Ik kan er nu anderhalve week later weinig over terugvinden, bijvoorbeeld een release date. Ik kom veel berichten tegen maar dat gaat allemaal over nep apps etc. Hopelijk heeft iemand gezien wat ik niet heb gezien? Zelf vind ik het storend dat de app nog niet beschikbaar is voor Android. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Als ze het zelf weten, zullen ze het aan ons ook laten weten. We zullen volgens mij niet zo lang hoeven te wachten.. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Een medewerker van Rockstar Games heeft mij bevestigd dat de applicatie ook binnenkort naar Android en andere devices komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Een medewerker van Rockstar Games heeft mij bevestigd dat de applicatie ook binnenkort naar Android en andere devices komt. Oh mijn god! Hopelijk komt hij ook naar BlackBerry, mag dan een oude BlackBerry hebben. Ik zou dat echt geweldig vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 yay nog even geduld dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Een medewerker van Rockstar Games heeft mij bevestigd dat de applicatie ook binnenkort naar Android en andere devices komt. Oh mijn god! Hopelijk komt hij ook naar BlackBerry, mag dan een oude BlackBerry hebben. Ik zou dat echt geweldig vinden! Op de website staat: Coming soon on Android and Windows Phone. Dus volgens mij zit je net niet goed.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Een medewerker van Rockstar Games heeft mij bevestigd dat de applicatie ook binnenkort naar Android en andere devices komt. Oh mijn god! Hopelijk komt hij ook naar BlackBerry, mag dan een oude BlackBerry hebben. Ik zou dat echt geweldig vinden! Op de website staat: Coming soon on Android and Windows Phone. Dus volgens mij zit je net niet goed.. Misschien moeten ze ook eens denken aan die arme mensen met een BlackBerry! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Helaas kunnen wij daar niets aan doen, haha. Er wordt verwacht van hun dat iedereen een iPhone heeft of een Galaxy S4-swekkiephones enzo, dus nja xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Zo geweldig is de App niet hoor. Verwacht er niet te veel van.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marakus Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Zo geweldig is de App niet hoor. Verwacht er niet te veel van.. Jammer maar de dingen die je met Chop kan doen zijn die een beetje leuk? Telkens als ik hem nu zie dan heeft hij mijn tuin onder gescheten... zo uitlaten gaat niet dus ik dacht daar heb ik vast de app voor nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Zo geweldig is de App niet hoor. Verwacht er niet te veel van.. De helft van de app werkt inderdaad niet soepel. Hoe werkt het nou om je nummerbord te veranderen? Ik heb helemaal geen accept knopje of dergelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Het is mij één keer gelukt om het nummerbord te veranderen en die zit nu ook op mijn auto in-game, maar ik wil nu weer iets anders en nu kan ik hem niet veranderen. Heel raar allemaal.. De app werkt inderdaad niet soepel en neemt eigenlijk onnodig ruimte in beslag op je telefoon. Alleen de app van Los Santos Customs is eigenlijk de moeite waard om te gebruiken want voor de rest heb je er niet zo veel aan, tenzij je Chop helemaal afgetraind wilt hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 (bewerkt) ik zie vandaag op android en daar staat een ifruit tussen , is van coinboards.org , is dit de originele of is het een fake het kost 0.73 euro Bewerkt: 27 september 2013 door Variano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ik neem aan dat dit een fake is omdat de originele van Rockstar zelf is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 dacht ik al hoor , wss zal die van rockstar wel gratis zijn , maar ik hoop wel dat er geen stomme reclame aanhangt onderaan de pagina Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.