.Sharingan Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 ik zie vandaag op android en daar staat een ifruit tussen , is van coinboards.org , is dit de originele of is het een fake het kost 0.73 euro Obviously fake. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WillyV89 Geplaatst: 26 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2013 Het is weer even geleden dat hierover gesproken is door de launch van GTA Online. Zouden ze een team hebben gehad dat met de ontwikkeling voor Android is verder gegaan, of zou dat helemaal stil hebben gelegen? Inmiddels heb ik GTA Online al een tijdje 'uitgespeeld' (81%) en heb geen iFruit gezien. Ik zou het wel leuk vinden als ik met de jumps en de laatste kleinere missies aan de gang ga dat ik dan nog wel de app kan gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.