Hilary fan Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 de missie in de taxi lukken mij niet er blijft altijd maar staan no fare's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 de missie in de taxi lukken mij niet er blijft altijd maar staan no fare's ook als je het ergens in een drukke stad doet? Gewoon op verschillende plekken proberen. Dus overal rond blijven rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 hier was al een topic over Hier en daar werd volgens mij gezegt dat je moet herinstaleren.., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) hier was al een topic over Hieren daar werd volgens mij gezegt dat je moet herinstaleren.., Maar om nu meteen te gaan Herinstaleren.... @ Hilary Fan: Ik zou gewoon eerst even proberen om ik drukke steden rond te gaan rijden, zoals al gezegd werd.... En als het daar niet lukt.. op andere plaatsen, lukt dat nog niet.. zou ik als ik jou was overnieuw beginnen, voordat je herinstalleert.... Lukt het dan nog niet.. zou ik herinstalleren... Bewerkt: 16 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 save game bewaren en dan herinstaleren? misschien doet hij het dan wel, en je kan iets doen met je savegame-wissel-en-omruil-gebeuren (ongeveer hier) Misschien vind je daar je geluk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.