Jump to content

aandelen tips & trics


nljesse

Recommended Posts

Aangezien iedereen met hetzelfde probleem zit wil ik een algemene topic openen. je hebt sowieso al de missie's van lester waar je veel op kan scoren maar je kan ook de aandelen zelf manipuleren http://nl.wikigta.org/wiki/BAWSAQ hier kan je zien welke bedrijven concurrent van elkaar zijn. Ik zelf zie nu dat gopostal op -8.36 staat dus zou ik daar me aandelen op zetten en postup moeten aanvallen maar hoe kan ik postup aanvallen? en hoe zit dat bij andere bedrijfen? Daarom heb ik dus deze topic aangemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is allemaal vrij eenvoudig, maar ik begrijp dat het soms nog niet allemaal duidelijk is. Jij haalt nu GoPostal en PostOp aan als bedrijven. Om ervoor te zorgen dat jouw aandelen van GoPostal stijgen moet je op zoek gaan naar vrachtwagens van PostOp en die vernietigen. Hoe meer je er vernietigt, hoe meer het aandeel van concurrent GoPostal zal stijgen, en dit tot op een bepaalde hoogte, waarop het aandeel zal stagneren. Busjes van concurrenten vernietigen is dus meestal de manier waarop je je eigen aandelen kan laten stijgen in waarde. Bij luchtvaartmaatschappijen is het dan weer het vernietigen van vliegtuigen dat kan helpen. Ik weet niet of het veel nut heeft, maar het is ook altijd handig om te weten waar een bedrijf gevestigd is, om daar eens te gaan kijken of je iets kan vernietigen. (Bijvoorbeeld de Cluckin Bell fabriek in Paleto)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...