Marakus Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Hoi misschien beetje rare vraag voor hier maar is er de mogelijkheid om save files een eigen naam te geven? Dat soort dingen mis ik altijd op de PS3 t.o.v. de PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Uhm GTA files een naam geven heeft nooit gekunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Volgens mij is dit niet mogelijk. Het zou inderdaad handig zijn geweest als dit kon, ik en mijn broer spelen het namelijk allebei en je moet soms echt goed opletten tijdens het saven. Was makkelijker geweest als we het zelf een naam hadden kunnen geven aangezien het dan duidelijker is welke savegame van wie was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Volgens mij is dit niet mogelijk. Het zou inderdaad handig zijn geweest als dit kon, ik en mijn broer spelen het namelijk allebei en je moet soms echt goed opletten tijdens het saven. Was makkelijker geweest als we het zelf een naam hadden kunnen geven aangezien het dan duidelijker is welke savegame van wie was. Je kunt toch gewoon naar de datum / tijd kijken? Als jij voor het laatst smiddags hebt gespeeld is de savegame om 23:12 van hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 (bewerkt) Wij zijn beide gewend om gewoon te saven op de savegame die bovenaan staat, ik ben namelijk meestal de enige de nog Playstation 3 games speelt en aangezien er nog geen PC versie beschikbaar is, is dit dus een uitzondering. Daarom zei ik dus ook dat we goed moeten opletten met saven. Bewerkt: 26 september 2013 door TalkingPear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.