Jump to content

Save file naam geven?!


Marakus

Recommended Posts

Volgens mij is dit niet mogelijk. Het zou inderdaad handig zijn geweest als dit kon, ik en mijn broer spelen het namelijk allebei en je moet soms echt goed opletten tijdens het saven. Was makkelijker geweest als we het zelf een naam hadden kunnen geven aangezien het dan duidelijker is welke savegame van wie was.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit niet mogelijk. Het zou inderdaad handig zijn geweest als dit kon, ik en mijn broer spelen het namelijk allebei en je moet soms echt goed opletten tijdens het saven. Was makkelijker geweest als we het zelf een naam hadden kunnen geven aangezien het dan duidelijker is welke savegame van wie was.

Je kunt toch gewoon naar de datum / tijd kijken? Als jij voor het laatst smiddags hebt gespeeld is de savegame om 23:12 van hem

Link to comment
Delen op andere websites

Wij zijn beide gewend om gewoon te saven op de savegame die bovenaan staat, ik ben namelijk meestal de enige de nog Playstation 3 games speelt en aangezien er nog geen PC versie beschikbaar is, is dit dus een uitzondering. Daarom zei ik dus ook dat we goed moeten opletten met saven.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...