Jump to content

Far Cry 3 Blood Dragon spelen zonder uPlay


Dotz

Recommended Posts

Vandaag probeerde ik Far Cry 3 Blood Dragon te installeren op mijn pc. Ik moet een uPlay-account aanmaken om te spelen. Hoe kan ik Far Cry 3 Blood Dragon spelen zonder dat kut-uplay? Ik wil alleen maar offline spelen. Ik heb FC3BD al geïnstalleer zonder internetverbinding maar dat werkt ook niet.

Ik bezit een fysieke versie van de game, legaal uiteraard.

edit: Ik wist niet of dit hier moest of in de games-sectie maar ik heb het maar hier geplaatst. Mocht dat onjuist zijn dan vraag ik bij deze een mod om het topic te verplaatsen.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt als het goed is ergens op: spelen in offline modus klikken. Dit fixt het waarschijnlijk.

Volgens mij heb je dan nog wel uPlay geinstalleerd nodig. Ja het is bloatware, en helaas verneukt het ook je game ervaring voor die fking kut updates.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb opeens een stuk meer begrip voor voor de internetpiraten. Als de illegale manier beter werkt dan de legale manier ga ik daar wel voor, ik retourneer mijn game en ga hem wel illegaal halen. Ik ben bereid geld te betalen voor mijn software, maar als de legale software zo ultrakut werkt ga ik wel voor illegaal.

Bedankt voor de reacties, mocht iemand nog een legaal uitsluitsel kunnen bieden dan ben ik heel erg benieuwd. Zo niet dan kan dit topic rustig begraven worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het meest irritant vind ik nog dat ik bv niet een offline potje FC3 of BF kan spelen zonder eerst in die launchers aan te vinken dat ik zo offline ga werken enzo. Ik heb zowel BF3 en FC3 legaal, maar ik speel het gewoon niet omdat ik geen zin heb om al die updates te installeren, telkens in te loggen activeren enzo. Ik heb ook maar even op google gekeken en de enigste suggestie die ik krijg is dat je het maar moet piraten ....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...