trabelski Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 hallo hier een vraag over bedrijven kopen en huizen..... staat alles wat te koop is op de radar of kan je tijden het cruisen ook nog ergens terecht komen? welke bedrijven zijn het meest winstgevend? ik ben nu op 40% wordt wel eens tijd dat ik hier aan ga beginnen alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 (bewerkt) Ik raad eigenlijk eerst aan om te wachten dat je de storyline heb uitgespeelt, dan heb je meer geld en kan je ook meer bedrijven kopen, nu eenmaal beginnen lijkt me zelf niet heel erg verstandig, maar aan jou de keuze.. Bewerkt: 26 september 2013 door .Timothy onnodige spoilertag verwijderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Tijdens het verhaal zul je geen bedrijven vrijspelen of iets in die richting. Binnenkort zullen we op WikiGTA een kleine guide met betrekking tot bedrijven online gooien, maar tot die tijd kan ik je wel vertellen dat in ieder geval het dok een goede investering is. Voor ieder vat nucleair afval (zo'n 30 stuks) wat je vervolgens terugbrengt kun je namelijk $23.000,- dollar verdienen. Daarnaast krijg je nog eens de aankoopsom ($250.000,-) terug zodra je ze allemaal hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 waar ligt dat dok juist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marakus Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 mmm ja beetje links boven, gewoon de bedrijven afgaan op de kaart zijn er 13 totaal meen ik daar zie je vanzelf welke het is. Heet geloof ik Sonar dock (nog iets). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.