MaikFR1908 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Hoi allemaal, Vaak hoor ik dat je diverse gebouwen kunt overvallen, of een hapje eten. Nu is dat bij 2 tankstations gelukt, maar ik kan bijvoorbeeld geen burgershot binnen, geen 24/7 shops en drankwinkels. Weet iemand hoe je dit komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 24/7's gaan open als je op een punt in de verhaallijn bent, ben alleen niet zeker na welke missie. De Burger Shot, Cluckin' Bell en dat soort zaken zullen helaas nooit open gaan. En met de Liquor Store is het hetzelfde verhaal als met de 24/7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Je kan niet bij BurgerShot en Cluckinbell naar binnen, maar er zijn zat 24/7 en andere winkels waar je gewoon in kunt. Het winkelmand icoontje op deze site (www.gta-5-map.com) staan voor winkels die je kunt betreden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaikFR1908 Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Je kan niet bij BurgerShot en Cluckinbell naar binnen, maar er zijn zat 24/7 en andere winkels waar je gewoon in kunt. Het winkelmand icoontje op deze site (www.gta-5-map.com) staan voor winkels die je kunt betreden. Oke, zover ben ik dus nog niet. Ik ben niet ver in de verhaallijn. Al heb ik in totaal 13 uur met Franklin, 6 uur met Micheal en 6 uur met Trevor gespeeld. Veel aan het free-roamen dus. Waar kun je ergens eten dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Zelfde verhaal als in IV, er zijn genoeg hotdog standjes langs het strand en de straten te vinden, waar je gewoon gebruik van kan maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaikFR1908 Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Zelfde verhaal als in IV, er zijn genoeg hotdog standjes langs het strand en de straten te vinden, waar je gewoon gebruik van kan maken! Oke, maar geen burgershot en Chuking bell? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Nee helaas niet, maar als je echt health nodig hebt zou je een first aid kit op kunnen pakken. Ook kun je in het huis van Michael een drankje drinken om je health weer omhoog te krijgen. Deze is te vinden op het aanrecht in de keuken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goten21 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 24/7's gaan open als je op een punt in de verhaallijn bent, ben alleen niet zeker na welke missie. De Burger Shot, Cluckin' Bell en dat soort zaken zullen helaas nooit open gaan. En met de Liquor Store is het hetzelfde verhaal als met de 24/7. En ik had nog wel zoveel zin in Taco Bell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.