Jump to content

bende oproepen ?


Variano

Recommended Posts

is het mogelijk zoals ik in gta 3 deed uw bende opbellen als je ergens ruzie hebt bvb als je tegen de paarse ruzie maakte toen je belde kwamen uw bende leden af met de auto en kwamen ze mee vechten ,

nu mijn vraag is of je dit ook kan in GTA5 , ik zie wel dat je enkel kan bellen voor hang out , kun je nu ook samen gaan vechten als je ze opbelt of niet

is het eigenlijk mogelijk ook dat je nog bankovervallen kan doen door iemand op te bellen en te komen helpen (daarmee bedoel ik nieg de replay missions)

Link to comment
Delen op andere websites

- Nee, je kan geen bankovervallen meer doen na de storyline, dit kan wel over paar dagen met GTA: Online.

- Nee, je kan niet een bende opbellen om te vechten tegen de Ballas, maar als er op je wordt geschoten en Franklin is erbij zal hij wel helpen om diegene dood te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

- Nee, je kan geen bankovervallen meer doen na de storyline, dit kan wel over paar dagen met GTA: Online.

- Nee, je kan niet een bende opbellen om te vechten tegen de Ballas, maar als er op je wordt geschoten en Franklin is erbij zal hij wel helpen om diegene dood te schieten.

Is toch al goed dat ze helpen dan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...