TryX Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Sta op t punt om een missie te doen met franklin voor lester.. dat moet voor t verhaallijj.. maar die bawsaq aandelen beurs is offline.. er staat the market ia down for maintenance please try again later. . Is dit omdat ik geen xbox live hebt op t moment? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 (bewerkt) Voor de BALLSAC BAWSAQ moet je inderdaad online zijn op XBL. Bewerkt: 26 september 2013 door Dipsie8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Xbl? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeerii Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Xbl? Xbox live Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Heb nu een profit van 81% op die beurs, kan ik nu morgen nog ff spelen en dan eventueel verkopen? Of gaat deze beurs altijd door? ook als het spel uit staat? en moet ik ze nu dus verkopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Die profit is singleplayer-based, die zal niet veranderen als je er niet bent. 81% is trouwens wel de max voor één van de twee missies die met de Bawsaq te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ik heb een save game gemaakt, aandelen verkocht voor 48% (waren opeens gedaald?!?) en nog een save game gemaakt. Dus kan terug switchen.. Maar ik begreep dat deze beurs online gerelateerd is.. dus wellicht heeft dit ook invloed..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Alleen BAWSAQ is online, LCN is puur single player. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TryX Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ja en die eerste missie voor lester gaat over aandelen van BAWSAQ, niet over LCN.. door een ingame actie gaan deze aandelen omhoog, maar is dit blijvend ingame of gaat dat weer naar online ratio? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ja en die eerste missie voor lester gaat over aandelen van BAWSAQ, niet over LCN.. door een ingame actie gaan deze aandelen omhoog, maar is dit blijvend ingame of gaat dat weer naar online ratio? Kheb gemerkt dat die aandelen een vast gesteld percentage stijgt, onafhankelijk van de online prijzen. Zoals die van Vapid, missie 4, daalde bij mij naar 200 per stuk. De online prijs is 500, maar je krijgt maar 100% profit (dus 400 per stuk). Ik zag hem niet doorstijgen naar 500 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 een vraagje nog over die assasination mission , zijn die missions alleen te doen met Franklink of kan je die ook met trevor of michael doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 een vraagje nog over die assasination mission , zijn die missions alleen te doen met Franklink of kan je die ook met trevor of michael doen? Investeren met alle characters, missies moet je doen met Franklin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 een vraagje nog over die assasination mission , zijn die missions alleen te doen met Franklink of kan je die ook met trevor of michael doen? Investeren met alle characters, missies moet je doen met Franklin. je bedoeld investeren in die andelelen van de missions van lester met alle drie de characters , right? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 een vraagje nog over die assasination mission , zijn die missions alleen te doen met Franklink of kan je die ook met trevor of michael doen? Investeren met alle characters, missies moet je doen met Franklin. je bedoeld investeren in die andelelen van de missions van lester met alle drie de characters , right? Ja, stel dat de missie die je gaat doen met Fruit te maken heeft, investeer je eerst al je geld, van alle drie characters, in Fruit. Dan doe je de missie. Dan maak je winst met iedere character Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.