vicecity gamer Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Help! GTA V wil niet meer starten! En de rest van mijn ps3 games wel Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Kan je iets duidelijker zijn? Is het icoon van GTA 5 nog zichtbaar in het menu van de PS3? krijg je een melding als je op het icoon wil klikken? Reageren
Dexist Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Tjah dan heb je het spel te veel gespeeld he! Maar haal het spel er eens uit Maak de disc een schoon(met een droge doek, eventueel een heel klein drupje water) Doe de ps3 even een tijdje helemaal uit(stekker er uit/knop op achterkant uit) succes Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Tjah dan heb je het spel te veel gespeeld he! Maar haal het spel er eens uit Maak de disc een schoon(met een droge doek, eventueel een heel klein drupje water) Doe de ps3 even een tijdje helemaal uit(stekker er uit/knop op achterkant uit) succes Schoonmaken zou ik niet gelijk doen. Brengt meer risico's met zich mee dan de kans dat het daar aan ligt. Ik kan me niet voorstellen dat een disk in een paar dagen tijd te vies is. Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Misschien omdat je de XBOX 360 versie hebt ? Reageren
dasteco Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Ik kan gtaV niet meer opstarten op ps3 en andere spellen wel wie kan mij helpen ik heb zelf al men cd afgekuist en ps3 opnieuw opgestart Reageren
Tommie59 Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Heb je al geprobeerd om de cache van GTA V te verwijderen? Reageren
Christiaan076 Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 misschien bluray lezer schoonmaken, had t probleem ook! Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Geplaatst: 27 juli 2015 Het kan zijn dat jouw PS3 de data van GTA V verkeerd leest en is een vaak voorkomend probleem van de Blu-ray laser van het systeem. Om dit op te lossen moet je je Playstation opstarten in de Veilige Modus (klik) en bijgevolg 'Bestandssysteem herstellen' selecteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.