Jump to content

Referenties naar andere games en bedrijven


blackops

Recommended Posts

Hier zijn twee verwijzingen naar GTA SA:

Het nummer op de radio heet ''Smoke & Ride'', wat verwijst naar de personages ''Big Smoke'' en ''Ryder''.

P9290231.jpg

De vrouw op de bankbiljetten in de Yellow Jack-kroeg in Sandy Shores is de vrouw van de artwork van GTASA.

P9290233.jpg

P9290235.jpg

De vrouw op dit billboard is dezelfde vrouw die we tegenkwamen op artwork van GTAVC.

P9290238.jpg

P9290239.jpg

Cartoon Network?

P9290251.jpg

In de videogame Red Dead Redemption kwamen een zekere Jack- en John Marshton voor!

P9290253.jpg

P9290254.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Minor Spoiler

De link in de spoiler bevat spoilers 8)

De drie fietsers die je weg kruisen zodra je Grove Street in rijdt in de missie Hood Safari stellen natuurlijk Carl, Ryder en Sweet uit GTASA voor.

Ik vind die mogelijke Smoke en Ryder verwijzing wel vergezocht, Dotz.

Erg duidelijk is hij inderdaad niet, maar misschien had ik erbij moeten zetten dat dit een van de nummers is die speciaal voor GTAV gemaakt is.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze in Grand Theft Auto V enige verwijzingen hebben naar Red Dead Redemption, in dit geval die boeken, verbaast me niet aangezien je in de multiplayer er ook al voor kan kiezen om John Marston te kiezen als vader.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze in Grand Theft Auto V enige verwijzingen hebben naar Red Dead Redemption, in dit geval die boeken, verbaast me niet aangezien je in de multiplayer er ook al voor kan kiezen om John Marston te kiezen als vader.

Dat was toen nog niet bekend.

Edit:

Nog een verwijzing: in een missie wordt Carcer City genoemd. Dat is de stad waar de serie Manhunt zich afspeelt, deze stad bestaat dus in hetzelfde universum als GTAV. De stad bestond ook al in het III-era.

Minor Spoiler info:

De stad wordt genoemd door Michael in de missie ''The Paleto Job'', hij had er zijn eerste heist gepleegd. Wellicht een leuk weetje voor een ''wist-je-dat-je?''?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Bij het vliegveld heb je zo'n rondrit-bedrijf met de naam Escalera, lijkt me een verwijzing naar de plaats in RDR. Ook heb je nog Cholla Springs Avenue en Armadillo Avenue, zelfde verhaal.

Minor Spoiler info:

De stad wordt genoemd door Michael in de missie ''The Paleto Job'', hij had er zijn eerste heist gepleegd. Wellicht een leuk weetje voor een ''wist-je-dat-je?''?

Ook een mooie voor de GTA V Quiz ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...