Davedavy Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 (bewerkt) Ik zou graag de militaire basis eens willen verkennen en 2 vliegtuigen stelen, is er een manier hier zonder wanted level te komen? Ik heb 7 pogingen gedaan om een jet te stellen maar het alarm gaat te snel af. Bewerkt: 27 september 2013 door Davedavy Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Ik kwam gisteren dit onderwerp tegen. Ik weet niet of je het al gezien hebt, maar misschien kun je het een keer proberen. http://www.gtaforum.nl/topic/128166-glitch-legerbasis-op-zonder-wanted-stars/ Ik ben na die tijd vergeten hoe je ook alweer een link in een tekst kan veranderen. :$ Reageren
Sentasi Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Er is nog een andere manier, namelijk met Trevor de hunting missie starten. (Strangers & Freaks missie) Ben even vergeten hoe 'ie heet, je vind hem om de hoek bij z'n savehouse in Sandy Shores. Zolang deze missie actief is kun je alle restricted areas betreden zonder een wanted level te krijgen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Die missie heb ik al gedaan, maar als ik gewoon naar hunting ga, misschiend dat het dan wel werkt. Reageren
Ak47 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 of die missie in de replay doen Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Die missie heb ik al gedaan, maar als ik gewoon naar hunting ga, misschiend dat het dan wel werkt. In het menu kun je via Game>Missions (volgens mij) een specifieke missie herspelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.