FcUtreg4Life Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Vraagje: Bij de pre-orders zit ’n redeemcode om de Atomic Blimp te unlocken, maar wat kan ik hier verder mee? Ik bedoel …. kan ik hier alleen maar wat mee rondvliegen, of zitten er ook één of meerdere missies aanvast? In het laatste geval wil ik namelijk best de moeite nemen om hem te unlocken, maar als ik er niets meer mee kan dan alleen wat rondvliegen heb ik geen enkele interesse in dat ding en geef ik m’n redeemcode liever aan ’n vriend van me die wel graag doelloos rondvliegt maar niet in het bezit is van ’n gepre-orderede GTA V. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroJens Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Je kan er alleen mee rondvliegen voor zover ik weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigbossJesse Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Het enige wat je er mee kan doen is doelloos rond vliegen. En kapot schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Je kan er alleen mee rondvliegen voor zover ik weet Inderdaad, that's it. En ook nog eens best traag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Was ik al bang voor, m'n maatje heeft dus mazzel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Het is handig in het begin om de map te verkennen. Zo zie je alle dorpjes goed en ook kan je van het mooie uitzicht genieten! Althans dat is waar ik hem voor gebruik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 (bewerkt) Ik heb hem tot nu toe twee keer gebruikt, ik gebruik hem alleen als ik even rustig van het uitzicht wil genieten want dat is inderdaad prachtig. Voor de rest is hij helaas nutteloos. Maar hij was gratis, dus mij hoor je niet klagen. Bewerkt: 27 september 2013 door TalkingPear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Toen ik de code invoerde en het spel opstarte hing er ook opeens een assault smg aan die muur die bij de gewone editie leeg is. Is dit normaal ook zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 (bewerkt) Toen ik de code invoerde en het spel opstarte hing er ook opeens een assault smg aan die muur die bij de gewone editie leeg is. Is dit normaal ook zo? Dan ben je lid van de Social Club van Rockstar dan krijg je in GTA 5 en GTA:online een aantal speciale dingen zoals een auto en de Assault smg die je in gta 5 én in gta online kan gebruiken. http://www.rockstargames.com/V/socialclub Bewerkt: 27 september 2013 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.