Jochems Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ik hoorde vandaag van een vriend van me dat er ergens in de bergen een geest blijkt te zijn.. Vandaar dat ik het op YouTube heb opgezocht en bij deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Cool! Dit moet ik gaan bekijken zodra ik thuis ben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Oké, een geest die op een bepaald tijdstip verschijnt met een verhaal erachter en je moet uitkijken voor bergleeuwen? Dit is gewoon GTA en Oblivion in één. Hoe kan het dat ik dit spel nog niet gespeeld heb maar toch nog niet krankzinnig geworden ben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 dit is de vrouw van Jock Cranley (zie mijn sig). Jock heeft haar naar alle waarschijnlijkheid vermoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goten21 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 dit is de vrouw van Jock Cranley (zie mijn sig). Jock heeft haar naar alle waarschijnlijkheid vermoord. Idd, de hufter xdIk vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ik vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien GTA en Slender Man in 1 (Als je weet wat Slender Man is (Horrospel)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goten21 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 (bewerkt) Ik vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien GTA en Slender Man in 1 (Als je weet wat Slender Man is (Horrospel)) Ja ik ken het... Gelukkig volgt deze creep je niet, maar van angst zou ik denken van wel en dan zou ik vast van de klif vallen Bewerkt: 29 september 2013 door Goten21 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ik vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien GTA en Slender Man in 1 (Als je weet wat Slender Man is (Horrospel)) Ja ik ken het... Gelukkig volgt deze creep je, maar van angst zou ik denken van wel en dan zou ik vast van de klif vallen Goede redenatie! Het is mijzelf nog niet opgevallen, ik ga toch maar eens kijken dan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goten21 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Ik vind dit soort dingen best creepy tbfh... Ik zou zo hard schrikken als ik dat ding uit het niets, zonder het te verwachten, zou zien GTA en Slender Man in 1 (Als je weet wat Slender Man is (Horrospel)) Ja ik ken het... Gelukkig volgt deze creep je, maar van angst zou ik denken van wel en dan zou ik vast van de klif vallen Goede redenatie! Het is mijzelf nog niet opgevallen, ik ga toch maar eens kijken dan! Oops, ik bedoelde *Gelukkig volgt deze creep je niet* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2013 Het is dat ik al wist van de ghost, Zou mezelf in de broek hebben gezeken als ik zonder dat ik het wist een berg op liep en een griezelig wijf zag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.