bodylove Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Beste mensen, Je moet voor lester een paar mensen die aan het trainen zijn vermoorden maar dan moet je junior killen maar dan kom je bij zijn gebouw je kunt er niet in je kunt vanaf stand schieten helemaal nix. wie kan me helpen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Volgens mij bedoel je Juror (jurylid). Het derde jurylid in Vinewood bevindt zich op een lift aan de buitenkant van het gebouw. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Het is inderdaad de ramenwasser op die lift. Echter, toen ik hem de eerste keer afschoot, gebeurde er niets. Wellicht dat dat bij jou ook het geval is? Mijn missie werd gefaald, maar na een restart lukte het de keer daarna wel. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 je moet iets in de straat ertegenover gaan staan dan kun je hem goed zien en mocht je missen en hij bukt kun je nog steeds raken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.