Yoeerii Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Heeft er iemand nog leuke dingen om te doen in GTA V? Nogal saai aangezien ik de storyline al uitgespeeld heb.. Iemand die nog leuke dingen weet te doen met vraagteken missies? Die heb ik nog niet allemaal gedaan namelijk. En anders nog wat andere dingen die leuk zijn? Laat het maar weten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 De Strangers and Freaks missies unlocken zelf ook nog heel wat submissies. Onder ander basejumpen, jagen, bail bonds, space ship parts, letter scraps, etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeyo Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 De Strangers and Freaks missies unlocken zelf ook nog heel wat submissies. Onder ander basejumpen, jagen, bail bonds, space ship parts, letter scraps, etc. Even uit interesse , worden de letter scraps met een missie vrijgespeeld? Want ik kan me niet herinneren dat ze ergens genoemd zijn terwijl ik er wel al een aantal heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Straat Races (Aanbevolen), Minigames, Strangers and Freaks en Rond Cruisen zijn de dingen waar ik nu mee bezig ben na ik de Story Line heb uitgespeeld en ik vermaak me uitstekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ben vandaag nog een nieuwe activiteit tegengekomen: door de ondergrondse gangen racen (riool en metro/metro in aanbouw). Kan erg leuk zijn Je kunt er zo vanaf de rivier die door de stad loopt inrijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Variano Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 die random events die steeds blijven komen ook al heb je de game volledig uitgespeeld, dat is altijd toch een bezigheid om mensen te kunnen helpen onderweg dat vind ik er wel goed aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 De Strangers and Freaks missies unlocken zelf ook nog heel wat submissies. Onder ander basejumpen, jagen, bail bonds, space ship parts, letter scraps, etc. Even uit interesse , worden de letter scraps met een missie vrijgespeeld? Want ik kan me niet herinneren dat ze ergens genoemd zijn terwijl ik er wel al een aantal heb. In het begin van het spel gaat het op de radio over de moord op Lenora Johnson en hoe een 'confession letter was ripped apart' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.