Jump to content

Leuke dingen om te doen


Yoeerii

Recommended Posts

Heeft er iemand nog leuke dingen om te doen in GTA V? Nogal saai aangezien ik de storyline al uitgespeeld heb.. Iemand die nog leuke dingen weet te doen met vraagteken missies? Die heb ik nog niet allemaal gedaan namelijk. En anders nog wat andere dingen die leuk zijn? Laat het maar weten!

Link to comment
Delen op andere websites

De Strangers and Freaks missies unlocken zelf ook nog heel wat submissies. Onder ander basejumpen, jagen, bail bonds, space ship parts, letter scraps, etc.

Even uit interesse , worden de letter scraps met een missie vrijgespeeld? Want ik kan me niet herinneren dat ze ergens genoemd zijn terwijl ik er wel al een aantal heb.
Link to comment
Delen op andere websites

De Strangers and Freaks missies unlocken zelf ook nog heel wat submissies. Onder ander basejumpen, jagen, bail bonds, space ship parts, letter scraps, etc.

Even uit interesse , worden de letter scraps met een missie vrijgespeeld? Want ik kan me niet herinneren dat ze ergens genoemd zijn terwijl ik er wel al een aantal heb.

In het begin van het spel gaat het op de radio over de moord op Lenora Johnson en hoe een 'confession letter was ripped apart'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...