Jump to content

Cargobob waarom heeft mijne geen kabel eraan


GTAbubba

Recommended Posts

hallo beste leden

ik heb met trevor een Cargobob gekocht via het internet nu wil ik dus auto's optillen maar elke keer als ik in mijn Cargobob stap heeft die er geen kabel aan ? :duh::N mijn vraag is dus hoe of wanneer krijg ik de kabel aan de Cargobob ik heb de storymode gehaald

ps dit is mijn eerste post ik kijk al sinds 2008 ongeveer op deze site top trouwens _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

De kabel krijg je onder je heli als je het pijltje naar rechts op je D-pad ingedrukt houdt; dan komt de kabel tevoorschijn.

Om dingen die aan de kabel hangen los te koppelen hou je het pijltje naar rechts ingedrukt.

Veel plezier met het terroriseren van de files in SA! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De kabel krijg je onder je heli als je het pijltje naar rechts op je D-pad ingedrukt houdt; dan komt de kabel tevoorschijn.

Om dingen die aan de kabel hangen los te koppelen hou je het pijltje naar rechts ingedrukt.

Veel plezier met het terroriseren van de files in SA! ;)

hey harstikke bedankt nu ga ik inderdaad naar de legerbasis om die andere kleur ook te krijgen :klap:

ps ook heb ik net een Adder helemaal getuned met bulletproof tires em full armour ook voor een Bom Rush op de legerbasis :tu::D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...