GTAbubba Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 hallo beste leden ik heb met trevor een Cargobob gekocht via het internet nu wil ik dus auto's optillen maar elke keer als ik in mijn Cargobob stap heeft die er geen kabel aan ? mijn vraag is dus hoe of wanneer krijg ik de kabel aan de Cargobob ik heb de storymode gehaald ps dit is mijn eerste post ik kijk al sinds 2008 ongeveer op deze site top trouwens _O_ Reageren
Tommie59 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 De kabel krijg je onder je heli als je het pijltje naar rechts op je D-pad ingedrukt houdt; dan komt de kabel tevoorschijn. Om dingen die aan de kabel hangen los te koppelen hou je het pijltje naar rechts ingedrukt. Veel plezier met het terroriseren van de files in SA! Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 (bewerkt) Cargobob + Tank + Military base = BOOMYBOOM Sorry, moest effe... Misschien een tip voor je nieuwe cargobob? :3 Bewerkt: 27 september 2013 door Dipsie8 Reageren
GTAbubba Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2013 De kabel krijg je onder je heli als je het pijltje naar rechts op je D-pad ingedrukt houdt; dan komt de kabel tevoorschijn. Om dingen die aan de kabel hangen los te koppelen hou je het pijltje naar rechts ingedrukt. Veel plezier met het terroriseren van de files in SA! hey harstikke bedankt nu ga ik inderdaad naar de legerbasis om die andere kleur ook te krijgen ps ook heb ik net een Adder helemaal getuned met bulletproof tires em full armour ook voor een Bom Rush op de legerbasis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.